Gästebuch

Teile mir mit, wie dir die Ausbildung bei mir gefallen hat. Ich freue mich über deinen Beitrag!

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Die E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Aus Sicherheitsgründen speichern wir die IP-Adresse 3.214.184.223.
Es könnte sein, dass der Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn geprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder Einträge nicht zu veröffentlichen.
298 Einträge
Vedija schrieb am 16. Juni 2020:
Haayy Tony
Wow!!!! Beste Fahrlehrer!! Viel Geduld und Verständniss.!
Hüt Prüefig Bestande und bin froh dasi bi dir ide Fahrstund han döffe si!:)))) Sehr humorvoll aber au sehr sträng 🤔😁 Freue mi brutal dasi dank dinere hilf und Unterstützig mini Autoprüefig bestande han! DANKE DANKE DANKE!!! So wie aber au de VKU wirde sicher sehr viel mitneh für id Zuekunft!

Wünsche dir alles gueti mit allne anderene Fahrschüeler wo sicher au froh werdet si das sie bi dir id Fahrstund döfffed😁

Liebs Grüessli blieb Gsund und so wie‘d bisch
Vedija🥰
Erona schrieb am 16. Juni 2020:
Liebe Tony
Danke danke danke!!
Ich chan mich ned gnueg bedanke bi dir😍
Du hesch mich jedes mal motiviert und hesch kseit, dass ich es schaffe. Mit dir zfahre isch immer lustig gsie.
Ned nur d'Fahrstunde bi dir sind super ksie, sondern au de VKU.
Du machsch us langwilligi Sache immer ebis lustigs drus und au wenn ich mal ned en guete Tag gha han, han ich weg dir müese lache!
Dank dir han ich sehr schnell, sehr viel glernt.
& trotz allem hesch au nie dini Nerve verlore..😂😂
Ich chönt mir kein bessere Fahrlehrer vorstelle als dich!!

Blib gsund und hoffe wirsch dini starki Nerve nie verlühre!

Liebe Gruess
Erona😊
Norina Lynn Gass schrieb am 27. Mai 2020:
Hoi Tony i ha mi dozumals rechtig entschede woni mech för din VKU ahgmolde han😁
Wie du weisch hani tPrüefig gester bestande🤩 das alles nor dank dinere Hilf.
Du besch eifach supper und es het emmer spass gmacht ide Fahrstunde wie au im VKU🥳
Besch zwar en stränge aber es het sech glohnt😋 Werde dech jedem empfähle wo en Fahrlehrer suecht..cha mer kei bessere Vorstelle!
I bedanke mech ❤lech bi der för die tolli Ziit

Blib wiet besch positiv, geduldig ond eifach de hammer !

Wünsch der no fört Zuekunft alles alles guetii☺️ GLG Norina
Alessa schrieb am 13. März 2020:
Lieber Tony
Jetzt bist du die Wundertüte endlich los und deine Nerven können sich entspannen.
Ich danke dir für die wunderbare Zeit und die tolle Vorbereitung für die Prüfung.

Du bist ein "angenehm strenger" Fahrlehrer 😂
Der VKU bei dir war informativ, interessant und spannend.

Ein riesen Dankeschön für die einwandfreie Vorbereitung und die angenehme Zeit bei dir. Dank dieser Zeit konnte ich meine Prüfung beim ersten Versuch, wärend der Epidemie und an einem Freitag den 13. bestehen 😉

Man sieht sich auf der Strasse wieder 😁

Liebe Grüsse
Alessa
Chiara schrieb am 1. März 2020:
Schrieb am 1. März 2020:
Liebe Tony, au ich han d Autoprüefig bestande. Han immer so Angst gha und du hesch mich aber immer Motiviert und mer d Angst weg gno. Es isch en lustigi ziet gsi mit dir. Danke vill mol. 🙂
Giuliana schrieb am 26. Februar 2020:
Hoi Tony 😊

Danke vell mol für dini Hilf! Dank der hani dPrüefig bestande und zwar genau denn wenn ich mech au am sicherste gfühlt han und parat gsi ben. D‘Fahrstunde met der send immer super gsi und met dine Witzli send au die chli schwerigere Sache gut zlerne gsi!

Au de VKU hesch super gstaltet und esch sehr lehrrich gsi👍🏼

Danke für dini Hilf und Ziit!
Wünsch der numme sbeste und immer e sicheri Fahrt🚗

Liebe Gruess
Giuli😊
Tabea schrieb am 4. Februar 2020:
Liebe Tony
Du hesch mi rächt lang a de Backe gah:)
Aber durch dini Geduld und Motivation han i de Stämpfel glich no becho!!
Danke viel mol för die lässigi Zitt
Wönsch der nommes Beste!
Linda Gautschi schrieb am 7. Januar 2020:
Liebe Tony, es esch sehr en lehrriichi ond spannendi Zit met der gsi. Du besch ned nor de perfekti Fahrlehrer, sondern au en sehr guete Zuehörer.
Du hesch immer a mech glaubt ond nie zwiflet, dass ich die Prüefig höt bestohne.

Nie hätt ich denkt, dass en VKU wörkli chan spannend si.. doch du hesch das met dinere unendliche Motivation gschafft.

In jedere Fahrstund besch du voll motiviert gsi ond hesch au immer Verständnis zeigt, wenn ich mol ned en so guete Tag gha han.

Ich danke der vell mol fer alles.

Liebi Grüess

Linda
Emanuel schrieb am 16. Dezember 2019:
Liebe Tony

Ich danke der herzlich för alles ond för das, dass du der so vell Müeh geh hesch be mer. Ich han mech emmer megaa gfröit ufd Fahrstonde. Du besch wörklech de allerbeschti Fahrlehrer wos gitt. Ond au wenns ame ned emmer so guet klappet het met mer, hesch du niee d Hoffnig ufgeh. Höt esch de grossi Tag gsi ond ich han bestande😄😄

Ich wönsche der för d Zuekonft nor s beschte ond hoffe das mer eus egendeinisch Begägne, sigs uf de Strass oder soscht neume😊😊

Ganz e Liebe Gruess
Emanuel
Laura Duelli schrieb am 15. November 2019:
Liebe Tony
Danke dir viel viel mal, für dini Geduld. Dank dir hani die mini Autoprüefig hüt bestande. Und ich bin überglücklich. Ich weiss hesches ned immer eifach gah mit mer, aber hesch immer s beste drus gmacht. Au de VKU vo dir empfehl ich jedem wo ne nonig gmacht het. Mer merkt, das du mit Herzbluet din Bruef usüebsch. Findi eifach toll, bish immer motiviert vor de türe gstande, und hesch au mich (und sicher au viel anderi Schüeler) motiviert.
Danke, danke, danke!!!

En gaaanz liebe Gruess, und mach witer so.
Ich wink der den ab hüt ussem Auto zue wemer eus gsehnd 😛
LAURA

Wünsche allne eh gueti & sicheri Fahrt 🙂
Pietro schrieb am 14. Oktober 2019:
Tony,
Ich danke dir viel mol für die Top-Usbildig! Dank dinere Präzision hani d'Prüefig suverän bestande! Dini Witzli während em Fahre hend mech motiviert, es besser z'mache als manchi anderi...😅
Au de VKU isch ganz guet ufbaut und lehrrich gsi!

Die Ziit und s'Geld isch e super Investition gsi!

Alles gueti und gueti Fahrt!
Pietro
Ismar schrieb am 1. Oktober 2019:
Einer, wenn nicht sogar DER beste Fahrlehrer im Kanton Aargau. 😉

Ich habe den großen Fehler gemacht nicht auf Tony die 2 Monate zu warten.
Vor Tony war ich bei 2 anderen Fahrschulen. Habe die Fahrprüfung mehrmals nicht bestanden.
Nach der psychologischen Untersuchung hat mir der Fachmann dringlichst geraten sofort den Fahrlehrer zu wechseln.
Zu dieser Zeit hatte ich Glück und Tony konnte mich noch im letzten Moment bei sich aufnehmen.

Von da an ging alles ABRUPT anders.

Tony ist nicht nur mit mir gefahren, er hat mich buchstäblich analysiert. Er hat sich sehr viel Zeit genommen, nicht nur im praktischem Sinn.

Bei mir hat sich sehr viel in der mentalen Ebene abgespielt, diesbezüglich hat mir Tony jedes Mal Tipps gegeben, wie ich mich besser auf den Verkehr konzentrieren/wahrnehmen kann.

Bei Tony merkt man, dass er Fahrlehrer aus Leidenschaft ist. Er macht diesen Beruf nicht wegen Geld, dafür ist er schon viel zu erfolgreich.

Ich möchte hier ausdrücklich alle angehenden FAHRSCHÜLER warnen.

Seid geduldig und wartet bis sich Tony für euch Zeit nehmen kann.

Ich kann hier leider aus rechtlichen Gründen keine Fahrschulen nennen, aber wenn ihr eure Fahrprüfung schnell, mit Präzision und ohne Umwege bestehen möchtet, dann empfehle ich hier nur Tony und sonst keinen anderen.

Es ist WICHTIG, dass der Fahrlehrer von sich und vor allem seinem Beruf überzeugt ist.
Wenn einer diese Kriterien erfüllen kann, dann Tony.

Außerdem ist er der coolste Typ ever, so ein richtiger "der Vater den ich niemals hatte" 😎

DER DIETER BOHLEN DER FAHRLEHRER

Für deine Zeit, Geduld und dein Engagement Danke ich dir vom ganzem Herzen Tony❤

War ne coole Zeit mit dir, kann jetzt endlich keinen AMG C63 in voller Montur genießen😎
Gabi schrieb am 18. September 2019:
Hallo Tony ich chas ned glaube das ich scho sit 3 Mönet mini Autoprüefig Handan.Dank em beschte Fahrlehrer.😃 Ich danke dir für dini Unterstützig und dini Geduld.👍👍 Han mich immer uf Fahrstunde gfreut und es het mir sehr spass gmacht. Ich chan dich nur witter empfehle👍 Mach witter so👏
Joanna schrieb am 16. September 2019:
Hei Tony

Höt foremne monet hani mini Autoprüefig bestande und das grad bim erste mol.
Du bisch immer ruhig näbe drah blobe au wämmer glichi fehler immer wieder gmacht hät. Mehr häts immer lustig mit der cha, häsch aber au e gwössi strengi cha wo au muess sie.😉

I chan de Tony nur bestens empfähle
Naemi schrieb am 6. August 2019:
Heeii Tony,
ich chas immer nonig glaube, dassi hüt d Prüefig bestande han. Dank dire wahnsinns Geduld und Professionalität füehle ich mi sicher uf de Strass. Langsam foht mir s Autofahre würkli afoh Spass mache, wasi nie erwartet hätt. Ben meeega froh, hesch mer chli en „Schubs“ gäh und mich fürd Prüefig agmäldet. Süscht würdi glaubs no eeewigs id Fahrstunde cho. 😅🙈
Es isch immer mega lustig gsi. Wirde d Fahrstunde scho vermisse!

Liebi Grüess und alles, alles Gueti fürd Zuekunft.
Naemi 🙂
Selma schrieb am 5. August 2019:
Hallo Tony😊
Obwohls geg de schluss jetzt chli knapp worde isch, han ich hüt d prüefig chönne bestoh🎉
Ich danke der vell mol für dini Fahrstunde, han sehr vell bi der döffe lerne. Mach witer so.
Ganz liebi Grüess😁
Selma
Sandy schrieb am 31. Juli 2019:
Hallo lieber Tony 🤘🏻🤘🏻
Wir haben uns im VKU kennengelernt, und danach
War mir klar „ ich will meine Fahrstunden bei dir machen“
Ich musste mich zwar einige zeit gedulden bis ich das vergnügen hatte
Mit dir im Auto zu sitzen . Aber nach einer weile war es dann so weit, die erste Fahrstunde. Recht holprig war es am Anfang und ich hatte höhen und tiefen ( ich glaube mir kamen die tiefen mehr vor als die höhen ). Aber du hast viel Geduld gezeigt. ( mein freund auch ) . Du warst in meinen augen ein sehr guter fahlerer der gut tadeln kann aber auch loben . Ich hab dich schätzen gelernt den du bist ein super Mensch ! Heute habe ich meine Prüfung mit Null fehlern bestanden , obwohl wir beide denke ich da unsere zweifel hatten 😅. Aber du hat mich doch motiviert und es hat beim ersten mal geklappt ! Ich bedanke mich herzlich bei dir für diese aufregende , stressige aber auch schöne zeit . Die Momente wo wir zusammen gelacht haben werden mir immer in Erinnerung bleiben . Mach weiter so !
Gruss sandy aus Leipzig 🙃
Angela schrieb am 19. Juli 2019:
Hallo liebe Tony😊
Ich kanns gar ned glaube, han höt mini Fahrprüefig bestande! Ich danke der vell mol för die zit wo du der gno hesch und för die super usbildig. Es het mer emmer spass gmacht met der, au wenns gege prüefig chli strenger gsi esch, was aber wechtig esch und mer sehr vell brocht het.
Ich wönsche der witerhin vell spass, vell glöck met dine Fahrschüeler, mach witer so.
Ganz liebe Gruess Angi😚
Aniella schrieb am 8. Juli 2019:
Liebe Tony
I hätt mer glaub ke bessere fahrlehrer chönne vorstelle!
du besch emmer professionell gsi aber hesch gnüegend spass met ibout, wasi super gfunde ha. weg der fahri ez gern auto und döfs endlech au! 😍 vele dank för alles.
Lg Aniella
Ilknur schrieb am 28. Mai 2019:
Liebe Tony☺️😻🎉
Ganz am ahfang bin ich bi öpper anderem gsi und bin 2.mal durekheit.. denn bin ich zu dir cho, mer zemme hend alles neu ufbaut und du hesch mer villes bibrocht. Ich be so dankbar dasi zu der ha döffe cho das du der die zit für mich gnoh hesch! Du besch immer geduldig gsi mit mer, mer hend mini fehler immer weder ahgluegt bis ichs ha chönne. Mit dinere hilf han ich jetzt bestande und i danke dir viel mol😘❤️