Gästebuch

Teile mir mit, wie dir die Ausbildung bei mir gefallen hat. Ich freue mich über deinen Beitrag!

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Die E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Aus Sicherheitsgründen speichern wir die IP-Adresse 18.222.67.251.
Es könnte sein, dass der Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn geprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder Einträge nicht zu veröffentlichen.
360 Einträge
Melissa schrieb am 20. Februar 2024
Liebe Tony,

ich danke dir herzlich für alles. Ich han Fahrstundene mit dir immer mega toll gfunde und han mich au immer chöne uf die nöchst freue. Ich danke dir, dass immer sehr geduldig und hilfsbereit gsi bisch, und wenn mirs nötig gah het, sache au doppelt erklärt hesch. Han eh mega tolli Ziet mit dir gah und chan dir nume empfehle so witermache wie bis jetzt au scho.
Han mega viel chöne mit dir lehre und het mir jedesmal au immer mega spass gmacht. Danke namal. Mir chan dich nume witerempfehle!!

Gruess
Melissa
Sarina schrieb am 1. Februar 2024
Liebe Tony

Danke vell Mal für die lehrriche und spannende Fahrstunde. Dank dinere Erfahrig und dinere Rueh han ich mini Fahrprüefig bestande.

LG Sarina
Yannis schrieb am 20. Dezember 2023
Danke viel mal Tony. Ich han dank dir d Fahrprüefig erfolgriich absolviert. Mängish hets zwar besseri und mängish shlechteri stunde gäh aber wichtig ish ja nur s ändergebnis dasi bestande ha. Du hesh mir mit viel lust und gueter Luune chöne hälfe und alles wichtige vom Autofahre bibringe. D Stunde bi dir händ mir emmer spass gmacht, darum danke viel mal för alles.
Felix schrieb am 20. Oktober 2023
Liebe Tony

Ich wott mech be der vo ganzem Herze för din Isatz bedanke. Dank der hani d Prüefig bem erste Alauf problemlos chönne bestoh. Ich han d Ziit met der rechtig gnosse, du besch immer locker, humorvoll und trotzdem professionell gsi. Du machsch dim Name als „Titan der Fahrschule“ alli ehre. Ich wörd mech zu 100% weder för dini Fahrschuel und dech entscheide, ond werde dech immer met bestem gwösse wiiterempfehle, well jede und jedi nach dim Let‘s Drive coaching d Prüefig problemlos bestoh wird.

Ich wönsche der nome s beschte, mach bitte genau so wiiter!
Gruess felix
Jigme schrieb am 28. September 2023
Hallo Tony

Dankeschön! Sie sind der beste Fahrlehrer und ich habe die Fahrstunden bei Ihnen genossen. Ich bin super glücklich, dass ich die Fahrprüfung beim ersten Versuch bestanden habe und die Anerkennung gebührt Ihnen. Vielen Dank nochmal.
Liebe Grüsse
Jigme
Nevin schrieb am 16. August 2023
Liebe Tony
Ich möcht mech nomol ganz herzlich be der Bedanke. Es esch en tolli Ziit gsi und es het mer emmer Spass gmacht, mer der ume z fahre. Ich hans gschätzt, dass emmer ruhig und geduldig gsi besch, au wenn mol öppis ned direkt klappet het. Dür dini Usbildig fühli mech sicher, en Zuekunft selber am Strosseverkehr teilzneh. Ich chan dech nor wiiterempfehle.

Liebi Grüess
Nevin
Sofia schrieb am 14. August 2023
Liebe Tony
Ich bedanke mich ganz herzlich bi dir. Ich bin froh, dass ich bi dir so viel han chönne lehre. Mer hend lustigi aber au strengi Fahrstunde 🚙gha. Du hesch viel Geduld gha mit mir🙈danke viel mal!
Ich wünsch dir en gueti ziit☺️
Liebi Guess
Sofia
Aline schrieb am 3. Juli 2023
Danke der vill mol Tony! Du besch so en tolle Fahrlehrer und ohni dech hätti mini Fahrprüefig secher ned bestande! Du hesch so en tolli Art, dass mer sech eifach nor uf jedi einzelni Fahrstund het chönne freue.
Du bisch immer met so vill Freud und Elan debi und hesch immer Geduld gha met mer. Ich schätze das unglaublich ah der! Danke der för all die tolle Fahrstunde!

Ich wünsche der nor s Beschte 🙂
Liebi Grüess
Aline 😊
Nesibe Shala schrieb am 21. Juni 2023
Hoi Tony, ich bin sehr glücklich dasi bim erste mal bstande han. Es freut mich mega dasi bi der han chöne lerne. Ich würds jedem empfehle bi dir zcho, es het viel spass gmacht vu dir zlerne und hesh mir immer alles guet bi bracht so dasi bstande han. Die fahrstunde sind au immer lushtig gsih und es het sehr viel spass gmacht. Ich wünsche dir witer hi en gueti zit als Fahrlehrer😁
Emely Lüscher schrieb am 19. Juni 2023
Liebe Tony

Ich möcht mi bi der recht herzlich bedanke für ALLES!
Ich bi immer sehr gern zu dir id Fahrstunde cho.
Du bisch en super Fahrlehrer… immer sehr motiviert, humorvoll, aber zugliich au konsequent, geduldig und meeega kompetent.
Ich ha vieles vo de Fahrstunde und em VKU chönne mitneh, so dass ich dank dir d"Autoprüefig bim 1. Mal bestande han😄 und mich au jetzt allei bim autofahre sicher und parat füehle.
Merci viel Mal!!
LG und mach’s guet 🙂
Maxime G. schrieb am 21. Mai 2023
Es grosses Dankeschön a dech Tony. Du hesch mer dini Let's Drive Qualität chönne bibrenge ond dank der hani die Prüefig ohni Problem chönne bestoh. Was ich be der sehr gschätzt han esch de Mix vo dinere Professionalität aber glichzitig au vell Humor während de Fahrstonde. Dini lideschaft för din Job het mer ede erschte Fahrstond gspürt.

Der wönschi wiiterhen en gueti ond erolgrichi ziit als Fahrlehrer.😁
Jan Frei schrieb am 19. Mai 2023
Hey Tony
I wet mech bedanke för die tolli Ziit, d Fahrstonde send dank dim Elan emmer sehr amüsant gsi ond i ha mech uf jedi Fahrstond gfreut. Du besch en super Fahrlehrer gsi ond hesch mer emmer guet chönne erchläre, was i no verbessere muess, ond besch debi au gedoldig gsi.
Ond genau well dini Fahrstonde sowohl onterhaltsam als au lehrriich gsi send, chan i dech nomme wiiterempfehle. 🙂
I wönsche der ä schöni Ziit ond hoffe, du tuesch dini könftige Fahrschüeler ebefalls uf dini tolli Art ond Wiis usbilde.
Liebi Grüess
Jan
Albina seferi schrieb am 24. April 2023
Heyyy Tony,

Heute habe ich meine Prüfung bestanden nur dank dir.. Ich bedanke mich für die wundervollen Stunden und das gemeinsame fahren. Durch dich habe ich meine Angst überwunden und fühle mich jetzt wohl am Lenkrad. Ich werde unsere gemeinsame Zeit vermissen das gemeinsame Lachen und die Nervenzusammenbrüche von mir die du bendigen konntest🤣.
Nochmals ein rieses Dankeschönn an dich TONY TITAN❤️
Weiterhin Alles Gute.. und von mir aus ganz ganz viele weiter Empfehlungen
LETS DRIVE FAHRSCHULE 🚗🚗
jan scherz schrieb am 16. März 2023
Ich danke dir nochmals viel mal für die tollen Fahrstunden. Am Anfang dachte ich ich gehe in die Fahrstunde nur um die Prüfung zu bestehen, jedoch war dies nicht der Fall, da ich sehr viel für nach der Prüfung mitnehmen konnte. Keine Fahrstunde war langweilig oder unnötig, ich habe immer viel gelernt. Ein sehr grosser Pluspunkt ist, dass Toni sich sehr Zeit genommen hat und sogar auch am Wochenende Fahrstunden gegeben hat. Somit würde ich Letsdrive jedem weiterempfehlen der die Prüfung bestehen will;) Dankeeee nochmal und Herzliche Grüsse jan.
Albijona schrieb am 23. Februar 2023
Hey Toni

Ich danke dir viel mals ich ha viel chöne lehre bi dir und es het sehr spass gmacht mit dir fahre.
Du hesch mir alles chöne erkläre ich bin echt froh das ich bi dir it fahrschuel bin.
Es isch ned immer eifach gsi aber ich has doch no gschafft um mini prüefig zbestah.
Du bisch de best FAHRLEHRER😊
Dilay schrieb am 9. Dezember 2022
THEY SEE ME ROLLING…😎🔥 (Fahrschule Let’s Drive)
They failing… ( other )🙃

Dankeee viieel mol für die effizienti Fahrstunde..Ha mega viel chöne lerne und hesch mi echt motiviert. Vo rot zu grüen.👌🏼 Wie scho mini Kollege dich empfohle hent mehrmals…(thx to my friends) wird i di UFJEDEFALL au empfehle, well bisch eifach de TONY TITAN.🙌🏼 Dankeeeee nomol. Herzlichi Grüess Dilay

*go and drive with Tony.✨
EG schrieb am 1. Dezember 2022
Ich möchte mich nochmals bei Tony bedanken. Er war ein sehr geduldiger und emphatischer Fahrlehrer. Er war immer motiviert und man kann sehen, dass er diesen Beruf wirklick mit herzen macht! Dank ihm habe ich schon beim ersten mal bestanden.
Freundliche Grüsse <3
Olivia schrieb am 26. Oktober 2022
Liebe Tony, vielen Dank für die professionellen Fahrstunden, die mir geholfen haben, die Prüfung zu bestehen! 😍 Ich habe eine sehr schöne Zeit bei dir verbracht, ich habe viele wichtige Dinge gelernt, dank denen ich sehr gut fahre 😉 Ich denke, es war meine beste Wahl, dass ich mich für dich entschieden habe 😊 Ich empfehle es jedem zukünftigen Fahrer, Tony ist pünktlich, sehr nett und lustig, Fahrstunden werden in einer großartigen Atmosphäre durchgeführt. Nochmals vielen Dank und ich wünsche dir alles Gute 😊
M.K schrieb am 21. Oktober 2022
Im März habe ich Tony kontaktiert und konnte direkt mit meiner Lenkerausbildung starten. Könnte ich die Zeit zurückdrehen würde ich genau dieselbe Entscheidung nochmals treffen! Ich habe mit voller Freude an den Fahrlektionen teilgenommen. Tony erklärt alles sehr präzise. Er bemüht sich und nimmt sich wirklich Zeit um auf Bedürfnisse einzugehen. ebensfalls bei den Experten ist er sehr beliebt. Auch ich habe durch den Experten bestätigt bekommen, dass ich mir genau die richtige Fahrschule ausgesucht habe. Ich habe die Prüfung direkt beim ersten Mal bestanden und dafür Danke ich dir von ganzem Herzen💪🏼
Franciska schrieb am 15. Oktober 2022
Liebe Tony

Ich danke dir ganz herzlich, dass ich dank dinere tolle Unterstützig die Fahrprüefig bestande han.
Wenns nach mir gange wär, hetti niemals denkt, dass ich das mal packe wird.
Aber du hesch mer das Selbstvertraue und das Know how mit uf de Weg ge.

Ich bi so froh, dass mer dini Fahrschuel wieterempfohle worde isch und ich chan dich au nur mit guetem Gwüsse wieterempfehle.

Liebe Gruess

Franciska