Gästebuch

Teile mir mit, wie dir die Ausbildung bei mir gefallen hat. Ich freue mich über deinen Beitrag!

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Die E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Aus Sicherheitsgründen speichern wir die IP-Adresse 3.214.184.223.
Es könnte sein, dass der Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn geprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder Einträge nicht zu veröffentlichen.
298 Einträge
Iris schrieb am 30. März 2016:
Hooi Tony

Danke nomol vell mol för die super fahrstunde und onterstötzig au wenns mol ned so guet gloffe esch!
Ich luege mol obi no es paar gueti fahrschüeler fende woni di chönnt empfehle 😛

Wönsch der no en gueti ziit 🙂
Liebe Gruess
Iris
Fabienne schrieb am 8. März 2016:
Heyyyy Tony 😀
etwas verspätet nun doch noch mein Eintrag :3
Ich bedanke mich nochmal für die super Fahrlehrzeit die ich mit dir hatte 😀 Dank dir fühl ich mich nun wirklich sicher im Strassenverkehr 🙂 Vielen Dank, dass während der Lernzeit immer an mich geglaubt und so gut unterstützt hast. Kann dich auf jedenfall nur weiter empfehlen auch wenn wahrscheinlich schon genug neue Schüler hast 😀
Simone schrieb am 30. November 2015:
Liebe Tony

Vo ganzem Härze dank ich der för die suuuuper tolli, interessanti und lehrrichi Ziit!!! Ich wörd also grad nomol zo der e d Fahrschuehl cho ;-).

En liebe Gruess vo de Simone

Ps: Wie esch da scho weder metem.... Blickfilter... Filterblick...
Fischer Natascia schrieb am 11. Oktober 2015:
Ciao Tony
.
we versproche chonnt min Itrag au no. I ha mech nomol rächt härzlich welle be der bedanke für die super tolli Unterstötzig und de Glaube wo du a me gah hesch. S'lange kämpfe het sech glohnt und i be jetzt super mega happy das i Prüfig bestande ha. I gnüses sehr elei umezfahre und Sache zerledige, cari saluti ond wönsche der no en gueti Zyt. Natascia
Melkoun schrieb am 30. September 2015:
WUEHJ TONI!!! 😁😁😁😁

Danke VELL VELL MOL für all dini geduld und zueverischt! Du besch wörk de best fahrlehrer, es het emmer spass gmscht mer dir zfahre, und hesch das züg au sehr guet erklärt 😁 danke vell vell mal namals für alles und wünsche dir en schöni zit!!

Gruess melkoun 😀
Salome schrieb am 27. September 2015:
wueeepaa bestande!! 🙂

Hoi Tony

So do chont min itrag, lieber spot als nie^^
Ich möchte mech ganz herzlech be der för dini super arbet ond helf bedanke! 🙂 du besch en super Fahrlehrer wo en uu huere freud het a dem waser macht:) du gesch Emmer 100% ond hesch vell verständnis! 😉

Bhalt Freud a dim Bruef!! 🙂

Liebi Grüessli
Salome
Vanessa schrieb am 15. September 2015:
Hallo Tony 🙂

Höt isch de Tag gsie vo de Prüefig, die ich dank dinere Super Unterstötzig erfolgrich Bestande ha.
Du hesch immer sehr viel Geduld gha mit mer, obwohl ich scho lang keini meh gha ha.

Du hesch mer immer weder gseid, du segsch ame chli z''streng ! Aber das bisch nie gsie ossert...., einisch in Buchs ,, Fussgänger ohne Vortritt " also dete bisch de wöckli sehr streng gsie !! 😀

Ich finde du bisch en sehr guete Fahrlehrer und mer merkt das du de Bruef läbsch. 🙂
Super finde ebefalls wie gärn du de VKU gisch. Und die tolle Föttli machsch.

Ich möchte mech ganz herzlich bedanke, för die coole Zit. För dini super Unterstötzig.
Alles gueti witerhin !

Lg Vanessa
Leonie schrieb am 14. September 2015:
Hoi Tony :))

Dank dir hab ich heute meine Prüfung bestanden!
Danke viel mal für deine Geduld, Unterstützung und dass du immer an mich geglaubt hast 🙂
Ich hab mich auf jede Fahrstunde riesig gefreut und auf deine lustigen Geschichten, die du immer erzählt hast!
Du bist ein super Fahrlehrer und ich freue mich, dass ich sagen kann, dass ich vom Besten Fahrlehrer lernen durfte!

Ich wünsche dir weiterhin ganz viel Erfolg und Freude beim Auto fahren! Und natüüürlich noch ganz viele super liebe Fahrschüler :))

Ganz viel liebe Grüsse und DANKE viel mal
Leonie 🙂
Angela Battaglia schrieb am 26. August 2015:
Heeey Tony! =)

Ha mech nomol gaaanz härzlech be der welle bedanke för all die tolle Fahrstonde. Dank diner super Vorbereitig ond Onderstötzig han ich höt mini Prüefig bestande, im 1. Ahlauf! 🙂 🙂 🙂 Be emmerno voll happy! ^.^

Ich be emmer gärn zo der der id Fahrstonde cho, ha soo vell vo der dörfe lehre. Dor dini positivi & ahgnähmi Art, hanni mech be der beschtens ufghobe gfüehlt. Au wenn miis Töchterli ame het dörfe metfahre, hesch mer es sechers Gfühl am Stüür vermettlet. Du besch eifach en SUPERTOLLE Fahrlehrer! ! !
DANKE för ALLES...

En ganz liebe Gruess
Angela & (Leonie) :))
Valentina schrieb am 30. Juli 2015:
hooi toooony
Also da chunnt ez au no min Biitrag 😀
Sooo alli mini Plän und Termin hani chöne erledige
WELI BESTANDE HAN !!
Danke veeel vell mol für dini Geduld und das a mi glaubt hesch! I wirds soo vermisse mit dir, dini Gschichtli und dis inebrämse weni eppis vergiss 😛
I weiss gar nöm wasi Samstigmorge mache söll..
Du besch eifach de aller aller best! Danke veel mol für alles 😀 jetzt wärde strosse unsicher gmacht. hoffe bis bald 🙂
Gaaanz liebi grüess

Valentia
Selina Brogle schrieb am 5. Juli 2015:
Hoii Tony

Do chont jetzt au no min Itrag i dim Gästebuech.
Ich chas immer noni rächt glaube, dass ich d`Prüefig bestande han. Ohni dech und dini super vorbereitig aber vorallem ohni din Glaube a mech, hät ich das ned gschafft. I be der mega dankbar, ned nome deför das mech so super vorbereitet hesch, sondern au för die tolli ziit wo mer gha hend! Mer hends immer lustig gha und d`Ohrwörmer, woni wäge der immer nach der Fahrstond gha han, werdi vermisse.

Inzwösche beni scho eleige onterwägs gsie. Es isch ganz komisch gsie ohni dech, wo mer seisch woni dore mue. Aber mer wärdet eus secher emol weder träffe.

I wönsche der e ganz e gueti Ziit ond nomol danke för alles!

Liebs Grüessli vom Selinchen 😉
Priska Zemp schrieb am 30. Juni 2015:
Hoi Tony 😊

Nach vele Umwege beni zum guete Glück zu Der cho... S'Beschte, wo mer het chöne passiere! 😉 Be bem 1. Mol durecho, wasi emmer no fascht ned cha glaube... Ohni Dech hätti das ned gschafft! Du hesch mech super ufd Prüefig und ufd Stross vorbereitet. Du besch emmer geduldig, verständnisvoll und motivierend gsi. Ech ha mech emmer sehr wohl und sicher gfühlt am Stüür, nebe Der. Met Dinere humorvolle, positive und lockere Art het jedi Fahrstund Spass gmacht. 😉
Ech möcht mech ganz herzlich be Der für die tolli und lehrrichi Zyt und Dini grossi Unterstützig bedanke! Ech cha Dech wörkli Jedere/Jedem wieter empfehle! 😉
Es wird es komischs Gfühl sii, Morn ellei Auto z'fahre, ohni Dech nebe dra. Vellecht gseht mer sech weder mol uf de Stross? Das wörd mech freue! 😊
Ech wünsche Der alles, alles Gueti und wieterhin vel Freud/Erfolg bem Autofahre! 😊
Danke no einisch tuusig Mol! 😉😊

Liebe Gruess
Priska 😊
Samara schaub schrieb am 29. Juni 2015:
heey tony
hüt isch es sowit gsii:) danke vill vill maal für dini hilf und unterstützig.!
duu bisch de bescht fahrlerhrer i bi froh hani mi für diich entschiede ghaa

mega liebe gruess samara und bis bald mal uf de strass
Merita Istrefi schrieb am 25. Juni 2015:
Hoooiio toniii ☺️
Ich dank dir viel mau für die super tolli unterstützig wo du mir bi jedere fahrstund geh hesh. I cha dank dir sege, dasi en gueti fahrerin bin - has ja au vom beste glehrt. Danke dir au für die nerve wo du mit mir kha hesh 🙈 ps: sorri für de spoti kommentar bi aber sho flissig de ganz obe am umefahre gsi 💪
Ganz en liebe gruess und wünshe dir witterhin vell erfolg.
Merita
Gabriele schrieb am 12. Juni 2015:
Lieber Tony Diriwächter!

Besten Dank dafür, dass Sie auch unsere zweite Tochter für den Führerschein fit gemacht haben, den sie am Mittwoch problemlos bestanden hat und Tochter Nr. 3 kommt wie bereits angekündigt im 2018!
Christiane schrieb am 11. Juni 2015:
Hoooiii Toni 🙂

Do chunt jetzt au no min itrag (lieber z'spot als nie :P).
Nomol Danke Viel Mols für dini Geduld mit mir und die tolle Fahrstunde. Han mich uf jede Dsischtig riesig gfreut und die immer wieder lustige Gspröch XD. Au wennds mit mir und mine ab und zu 70% ned immer ganz eifach gha häsch, bin ich echt froh bi dir gsi si und dini 100% ned zerstört han. ^^
Ich wünsche dir witerhin viel Erfolg und Spass bim Auto fahre und ganz ganz vili tolli Fahrschüeler
Liebi Grüess Chriss
Sabrina Schärli schrieb am 5. Juni 2015:
Hei Tony

Entli hanis au gschafft! Ich danker der vel mal för dini Geduld met mir und das dir immer so Müeh geh hesch das au ichs entli kapiert han. Ich han sehr vel glernt be der und ben froh dasi dich als Fahrlehrer gwählt han mer hend en gueti Zit zemme gha und au die Gspröch händ mir immer sehr gfalle ich wünsche der witerhein vel Erfolg met dine Fahrschüler und hoff dass alli nach mir au werdet bestoh Danke für alles!!!!
Tobias schrieb am 29. April 2015:
Heii Tony
I danke der nomol för die gueti ziit und be allem wo du gmaht hesh deför dasi di Prüefig besto und ha au no welle sege dases met der als Fahrlehrer emmer guet gsi esh au wenn i zwöschedore chli nocheglo han. Danke der för alles
Enkella schrieb am 27. März 2015:
Hooooi Tony

Danke der viel mol für dini Geduld und die lustige und unterhaltsame Fahrstunde wo mer zeme gha hend, isch immer super gsi mit der!!! Au wo mini Downphase gha han hesch mich wieder ufegholt und hüt han ich dank dine guete Fahrstunde mis Ziel erreicht und bim erste Mol bestande 😀

Ich chan jedem empfehle de Weg bis zu de Autoprüefig met der zeme z'go! Ich bin mega froh dass ich zu dir cho bin! Eusi Gspröch werde mer fehle!!

Liebi Grüess und danke nomol

Enkella 🙂
Charis schrieb am 27. März 2015:
Heii Tony
I wot be der nomol för die super Ziit bedanke! Du hesch mi super motiviert ! Au met minere Angst for de Prüefig bisch super demit umgange:) und wi all dini Fahrschüeler beni jo au bem 1x dörre cho ;P Cha nor jedem empfehle zu der zcho go s Fahre zlehre bisch sone guete Typ!
Met der macht Fahrschuel bis am Schluss spass !!:D


Blib so wit bisch und witerin gueti Fahrt ;P