Gästebuch

Teile mir mit, wie dir die Ausbildung bei mir gefallen hat. Ich freue mich über deinen Beitrag!

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Die E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Aus Sicherheitsgründen speichern wir die IP-Adresse 3.214.184.223.
Es könnte sein, dass der Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn geprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder Einträge nicht zu veröffentlichen.
298 Einträge
Vedija schrieb am 16. Juni 2020:
Haayy Tony
Wow!!!! Beste Fahrlehrer!! Viel Geduld und Verständniss.!
Hüt Prüefig Bestande und bin froh dasi bi dir ide Fahrstund han döffe si!:)))) Sehr humorvoll aber au sehr sträng 🤔😁 Freue mi brutal dasi dank dinere hilf und Unterstützig mini Autoprüefig bestande han! DANKE DANKE DANKE!!! So wie aber au de VKU wirde sicher sehr viel mitneh für id Zuekunft!

Wünsche dir alles gueti mit allne anderene Fahrschüeler wo sicher au froh werdet si das sie bi dir id Fahrstund döfffed😁

Liebs Grüessli blieb Gsund und so wie‘d bisch
Vedija🥰
Erona schrieb am 16. Juni 2020:
Liebe Tony
Danke danke danke!!
Ich chan mich ned gnueg bedanke bi dir😍
Du hesch mich jedes mal motiviert und hesch kseit, dass ich es schaffe. Mit dir zfahre isch immer lustig gsie.
Ned nur d'Fahrstunde bi dir sind super ksie, sondern au de VKU.
Du machsch us langwilligi Sache immer ebis lustigs drus und au wenn ich mal ned en guete Tag gha han, han ich weg dir müese lache!
Dank dir han ich sehr schnell, sehr viel glernt.
& trotz allem hesch au nie dini Nerve verlore..😂😂
Ich chönt mir kein bessere Fahrlehrer vorstelle als dich!!

Blib gsund und hoffe wirsch dini starki Nerve nie verlühre!

Liebe Gruess
Erona😊
Norina Lynn Gass schrieb am 27. Mai 2020:
Hoi Tony i ha mi dozumals rechtig entschede woni mech för din VKU ahgmolde han😁
Wie du weisch hani tPrüefig gester bestande🤩 das alles nor dank dinere Hilf.
Du besch eifach supper und es het emmer spass gmacht ide Fahrstunde wie au im VKU🥳
Besch zwar en stränge aber es het sech glohnt😋 Werde dech jedem empfähle wo en Fahrlehrer suecht..cha mer kei bessere Vorstelle!
I bedanke mech ❤lech bi der för die tolli Ziit

Blib wiet besch positiv, geduldig ond eifach de hammer !

Wünsch der no fört Zuekunft alles alles guetii☺️ GLG Norina
Alessa schrieb am 13. März 2020:
Lieber Tony
Jetzt bist du die Wundertüte endlich los und deine Nerven können sich entspannen.
Ich danke dir für die wunderbare Zeit und die tolle Vorbereitung für die Prüfung.

Du bist ein "angenehm strenger" Fahrlehrer 😂
Der VKU bei dir war informativ, interessant und spannend.

Ein riesen Dankeschön für die einwandfreie Vorbereitung und die angenehme Zeit bei dir. Dank dieser Zeit konnte ich meine Prüfung beim ersten Versuch, wärend der Epidemie und an einem Freitag den 13. bestehen 😉

Man sieht sich auf der Strasse wieder 😁

Liebe Grüsse
Alessa
Chiara schrieb am 1. März 2020:
Schrieb am 1. März 2020:
Liebe Tony, au ich han d Autoprüefig bestande. Han immer so Angst gha und du hesch mich aber immer Motiviert und mer d Angst weg gno. Es isch en lustigi ziet gsi mit dir. Danke vill mol. 🙂
Giuliana schrieb am 26. Februar 2020:
Hoi Tony 😊

Danke vell mol für dini Hilf! Dank der hani dPrüefig bestande und zwar genau denn wenn ich mech au am sicherste gfühlt han und parat gsi ben. D‘Fahrstunde met der send immer super gsi und met dine Witzli send au die chli schwerigere Sache gut zlerne gsi!

Au de VKU hesch super gstaltet und esch sehr lehrrich gsi👍🏼

Danke für dini Hilf und Ziit!
Wünsch der numme sbeste und immer e sicheri Fahrt🚗

Liebe Gruess
Giuli😊
Tabea schrieb am 4. Februar 2020:
Liebe Tony
Du hesch mi rächt lang a de Backe gah:)
Aber durch dini Geduld und Motivation han i de Stämpfel glich no becho!!
Danke viel mol för die lässigi Zitt
Wönsch der nommes Beste!
Linda Gautschi schrieb am 7. Januar 2020:
Liebe Tony, es esch sehr en lehrriichi ond spannendi Zit met der gsi. Du besch ned nor de perfekti Fahrlehrer, sondern au en sehr guete Zuehörer.
Du hesch immer a mech glaubt ond nie zwiflet, dass ich die Prüefig höt bestohne.

Nie hätt ich denkt, dass en VKU wörkli chan spannend si.. doch du hesch das met dinere unendliche Motivation gschafft.

In jedere Fahrstund besch du voll motiviert gsi ond hesch au immer Verständnis zeigt, wenn ich mol ned en so guete Tag gha han.

Ich danke der vell mol fer alles.

Liebi Grüess

Linda
Emanuel schrieb am 16. Dezember 2019:
Liebe Tony

Ich danke der herzlich för alles ond för das, dass du der so vell Müeh geh hesch be mer. Ich han mech emmer megaa gfröit ufd Fahrstonde. Du besch wörklech de allerbeschti Fahrlehrer wos gitt. Ond au wenns ame ned emmer so guet klappet het met mer, hesch du niee d Hoffnig ufgeh. Höt esch de grossi Tag gsi ond ich han bestande😄😄

Ich wönsche der för d Zuekonft nor s beschte ond hoffe das mer eus egendeinisch Begägne, sigs uf de Strass oder soscht neume😊😊

Ganz e Liebe Gruess
Emanuel
Laura Duelli schrieb am 15. November 2019:
Liebe Tony
Danke dir viel viel mal, für dini Geduld. Dank dir hani die mini Autoprüefig hüt bestande. Und ich bin überglücklich. Ich weiss hesches ned immer eifach gah mit mer, aber hesch immer s beste drus gmacht. Au de VKU vo dir empfehl ich jedem wo ne nonig gmacht het. Mer merkt, das du mit Herzbluet din Bruef usüebsch. Findi eifach toll, bish immer motiviert vor de türe gstande, und hesch au mich (und sicher au viel anderi Schüeler) motiviert.
Danke, danke, danke!!!

En gaaanz liebe Gruess, und mach witer so.
Ich wink der den ab hüt ussem Auto zue wemer eus gsehnd 😛
LAURA

Wünsche allne eh gueti & sicheri Fahrt 🙂
Pietro schrieb am 14. Oktober 2019:
Tony,
Ich danke dir viel mol für die Top-Usbildig! Dank dinere Präzision hani d'Prüefig suverän bestande! Dini Witzli während em Fahre hend mech motiviert, es besser z'mache als manchi anderi...😅
Au de VKU isch ganz guet ufbaut und lehrrich gsi!

Die Ziit und s'Geld isch e super Investition gsi!

Alles gueti und gueti Fahrt!
Pietro
Ismar schrieb am 1. Oktober 2019:
Einer, wenn nicht sogar DER beste Fahrlehrer im Kanton Aargau. 😉

Ich habe den großen Fehler gemacht nicht auf Tony die 2 Monate zu warten.
Vor Tony war ich bei 2 anderen Fahrschulen. Habe die Fahrprüfung mehrmals nicht bestanden.
Nach der psychologischen Untersuchung hat mir der Fachmann dringlichst geraten sofort den Fahrlehrer zu wechseln.
Zu dieser Zeit hatte ich Glück und Tony konnte mich noch im letzten Moment bei sich aufnehmen.

Von da an ging alles ABRUPT anders.

Tony ist nicht nur mit mir gefahren, er hat mich buchstäblich analysiert. Er hat sich sehr viel Zeit genommen, nicht nur im praktischem Sinn.

Bei mir hat sich sehr viel in der mentalen Ebene abgespielt, diesbezüglich hat mir Tony jedes Mal Tipps gegeben, wie ich mich besser auf den Verkehr konzentrieren/wahrnehmen kann.

Bei Tony merkt man, dass er Fahrlehrer aus Leidenschaft ist. Er macht diesen Beruf nicht wegen Geld, dafür ist er schon viel zu erfolgreich.

Ich möchte hier ausdrücklich alle angehenden FAHRSCHÜLER warnen.

Seid geduldig und wartet bis sich Tony für euch Zeit nehmen kann.

Ich kann hier leider aus rechtlichen Gründen keine Fahrschulen nennen, aber wenn ihr eure Fahrprüfung schnell, mit Präzision und ohne Umwege bestehen möchtet, dann empfehle ich hier nur Tony und sonst keinen anderen.

Es ist WICHTIG, dass der Fahrlehrer von sich und vor allem seinem Beruf überzeugt ist.
Wenn einer diese Kriterien erfüllen kann, dann Tony.

Außerdem ist er der coolste Typ ever, so ein richtiger "der Vater den ich niemals hatte" 😎

DER DIETER BOHLEN DER FAHRLEHRER

Für deine Zeit, Geduld und dein Engagement Danke ich dir vom ganzem Herzen Tony❤

War ne coole Zeit mit dir, kann jetzt endlich keinen AMG C63 in voller Montur genießen😎
Gabi schrieb am 18. September 2019:
Hallo Tony ich chas ned glaube das ich scho sit 3 Mönet mini Autoprüefig Handan.Dank em beschte Fahrlehrer.😃 Ich danke dir für dini Unterstützig und dini Geduld.👍👍 Han mich immer uf Fahrstunde gfreut und es het mir sehr spass gmacht. Ich chan dich nur witter empfehle👍 Mach witter so👏
Joanna schrieb am 16. September 2019:
Hei Tony

Höt foremne monet hani mini Autoprüefig bestande und das grad bim erste mol.
Du bisch immer ruhig näbe drah blobe au wämmer glichi fehler immer wieder gmacht hät. Mehr häts immer lustig mit der cha, häsch aber au e gwössi strengi cha wo au muess sie.😉

I chan de Tony nur bestens empfähle
Naemi schrieb am 6. August 2019:
Heeii Tony,
ich chas immer nonig glaube, dassi hüt d Prüefig bestande han. Dank dire wahnsinns Geduld und Professionalität füehle ich mi sicher uf de Strass. Langsam foht mir s Autofahre würkli afoh Spass mache, wasi nie erwartet hätt. Ben meeega froh, hesch mer chli en „Schubs“ gäh und mich fürd Prüefig agmäldet. Süscht würdi glaubs no eeewigs id Fahrstunde cho. 😅🙈
Es isch immer mega lustig gsi. Wirde d Fahrstunde scho vermisse!

Liebi Grüess und alles, alles Gueti fürd Zuekunft.
Naemi 🙂
Selma schrieb am 5. August 2019:
Hallo Tony😊
Obwohls geg de schluss jetzt chli knapp worde isch, han ich hüt d prüefig chönne bestoh🎉
Ich danke der vell mol für dini Fahrstunde, han sehr vell bi der döffe lerne. Mach witer so.
Ganz liebi Grüess😁
Selma
Sandy schrieb am 31. Juli 2019:
Hallo lieber Tony 🤘🏻🤘🏻
Wir haben uns im VKU kennengelernt, und danach
War mir klar „ ich will meine Fahrstunden bei dir machen“
Ich musste mich zwar einige zeit gedulden bis ich das vergnügen hatte
Mit dir im Auto zu sitzen . Aber nach einer weile war es dann so weit, die erste Fahrstunde. Recht holprig war es am Anfang und ich hatte höhen und tiefen ( ich glaube mir kamen die tiefen mehr vor als die höhen ). Aber du hast viel Geduld gezeigt. ( mein freund auch ) . Du warst in meinen augen ein sehr guter fahlerer der gut tadeln kann aber auch loben . Ich hab dich schätzen gelernt den du bist ein super Mensch ! Heute habe ich meine Prüfung mit Null fehlern bestanden , obwohl wir beide denke ich da unsere zweifel hatten 😅. Aber du hat mich doch motiviert und es hat beim ersten mal geklappt ! Ich bedanke mich herzlich bei dir für diese aufregende , stressige aber auch schöne zeit . Die Momente wo wir zusammen gelacht haben werden mir immer in Erinnerung bleiben . Mach weiter so !
Gruss sandy aus Leipzig 🙃
Angela schrieb am 19. Juli 2019:
Hallo liebe Tony😊
Ich kanns gar ned glaube, han höt mini Fahrprüefig bestande! Ich danke der vell mol för die zit wo du der gno hesch und för die super usbildig. Es het mer emmer spass gmacht met der, au wenns gege prüefig chli strenger gsi esch, was aber wechtig esch und mer sehr vell brocht het.
Ich wönsche der witerhin vell spass, vell glöck met dine Fahrschüeler, mach witer so.
Ganz liebe Gruess Angi😚
Aniella schrieb am 8. Juli 2019:
Liebe Tony
I hätt mer glaub ke bessere fahrlehrer chönne vorstelle!
du besch emmer professionell gsi aber hesch gnüegend spass met ibout, wasi super gfunde ha. weg der fahri ez gern auto und döfs endlech au! 😍 vele dank för alles.
Lg Aniella
Ilknur schrieb am 28. Mai 2019:
Liebe Tony☺️😻🎉
Ganz am ahfang bin ich bi öpper anderem gsi und bin 2.mal durekheit.. denn bin ich zu dir cho, mer zemme hend alles neu ufbaut und du hesch mer villes bibrocht. Ich be so dankbar dasi zu der ha döffe cho das du der die zit für mich gnoh hesch! Du besch immer geduldig gsi mit mer, mer hend mini fehler immer weder ahgluegt bis ichs ha chönne. Mit dinere hilf han ich jetzt bestande und i danke dir viel mol😘❤️
Oana schrieb am 3. Mai 2019:
Heey liebe Tony 😊
Dank dir han ich d fahrprüefig bim erste mal bestande. Du hesch mich glehrt sehr ufmerksam und trotzdem mit pfiff zfahre. Mir hends au immer super lustig gha und ich ha mich sehr wohl gfühlt. Danke für die tolli erfahrig. Liebi Grüess und vell erfolg witerhii 😊👍🏼
Julia schrieb am 8. April 2019:
Liebe Tony
Ich danke der herzlich för die tolli Fahrusbildig! Ich hätt ned besser chönne ufghobe sie. Dank dinere Ifühlsamkeit han ich mech emmer sehr wohl gfühlt bim fahre. Au wenn ich mol en 'Mebert Aktion' brocht han hesch du gluegt das mer beidi schön ruhig blibe und genau eso wiiter fahre wienis glenrt han.

Ich wönsche der( und natürli au dine zuekünftige Fahrschüeler) vell Glöck
lg Julia
Sabrina schrieb am 24. März 2019:
Hallo Tony. Danke för die Gueti Zit und das du mech dor Autoprüfig brocht hesch. Au wenns ned emmer eifach gsi esch 😜.Aber för jede wo en guete Fahrlehre sucht, das esch de Tony. Er esch zwar sträng, direkt und das esch guet so. Ich han emmer en guti Fahrstond gha. Of witter hen vel Fahrschüler . Liebi Grüss Sabrina 😉😋
Nairi schrieb am 13. März 2019:
Hallo Tony
Ich han dir nume welle DANKE säge.
Bisch de best Fahrlehrer wo mer sich wünsche chan.

Super gsii... han mega Freud gha dassi scho bim erste Mol bestande han. Super Fahrlehrer ganz ehrlich jetzt hammer.

Fahre jede Tag ume und gsehne dich ame, wänn du mit emene Fahrschüeler fahrsch wo erst grad agfange hät hihihi (in Muhe).

Au wänn mol öppis nöd so gloffe isch wie's hät sölle oder au dass mer d'Prüefig um drü wuche verschobe hät nüt a minere Sicht gänderet. Isch zum Glück guet usecho, dass mer verschobe händ.

Ich hoffe würkli du schaffsch dini perfekti Quote das Johr!
Viel Glück und viel Spass mit allne Fahrtüfel wo no uf dich zuechömmed 😄.

Ganz liebi Grüess
Nairi
Mattia schrieb am 15. Februar 2019:
Liebe Tony
Ich han mich nomal ganz herzlich bi dir für dini grosszügigi Unterstützig uf dem Weg zude Fahrprüefig welle bedanke.
Am Ahfang han ich mer selber chli vill Druck gmacht aber du hesch mer denn schnell chönne übermittle das alles sini Ziit brucht und das mer das chan schaffe.
Danke vill Mal hesch du ih dere Ziit immer so uf jedes chlinste Detail gluegt. Das het mer bi minere Prüefig enorm wiiter ghulfe.
Jedi Fahrstund mit dir het enorm Spass gmacht!
Machs guet Tony.
Liebe Gruess, Mattia
Joëlle schrieb am 30. Januar 2019:
Sali Tony
Be mine Afäng hani wörkli bezwiiflet, dasses je öpis werd met mer hinderem Stür. S Afahre het ond het eifach ned welle klappe (vom Bergafahre wotti gar ned erscht afoh) ond i be chorz vorem doredreie gsi. Du hesch aber kei momänt dra zwiiflet, dass ich das werd schaffe ond dank dinere wahnsinns Geduld ond motivierende Art han au ich d Prüefig uf Ahiib bestande ond fühle mi sicher uf de Strass! Mach witer so Tony!
Ganz liebe Grüess, Joëlle
David schrieb am 13. Januar 2019:
Cher monsieur Diriwächter!

Merci vellmol für die super Usbildig wo ich bi dier han döffe absolviere! Ich han mich immer mega ufd Fahrstunde gfreut und es dicks Grinse im Gsicht gha wenn dis Fahrschuelauto vor de Schuel gstande isch, ich werde das jez nach de Prüefig zimlich vermisse.. De Dieter Bohlen vode Fahrlehrer het natürlich sini Asprüch, s'Ispure gaht immer nochli dütlicher und s'Rückwärts iparkiere bide Prüefig isch au en Millitmeter Aglegeheit, das isch aber au guet so und garantiert scho fascht dassmer d'Prüefig bim erste Mal packt!

Merci vellmal für dini Motivation, Geduld und flotti Art ide Fahrstunde und vell Glück bim toppe vo dinere 95% Quote vom 2018😉

Liebi Grüess, Monsieur Scherrer
Jasmin schrieb am 6. Dezember 2018:
Hoi Tony
Dank der tuusig för dini Geduld! Du chash eim vo Afang ah beruhige und super aleite, be der hani mi au wend d Närve vor de Prüefig gflatteret händ sicher gfühlt und hami uf dini Wort chönne besinne weni be öpisem unsicher gsi be!
Wenn mer uf dich lost stönd eim 90 Johr Unfallfreis Autofahre bevor.
Machs guet und blib wied besch!
Lg Jasmin
Tanja schrieb am 5. Dezember 2018:
Hoi Tony!

Ich danke dir ganz herzlich für die tolle, lustige und lehrreiche Zeit, in der ich bei dir lernen durfte, wie ich mich sicher auf vier Rädern durch die Welt bewege. Deine Mischung aus Ruhe und Strenge ergeben einen hervorragenden Lehrer. Dank dir habe ich die Prüfung auf Anhieb geschafft!

Mach weiter so, deine Fahrschüler danken‘s dir! 😉
Vielen Dank und alles Gute
Tanja
Caroline schrieb am 2. Dezember 2018:
Hey Tony

Du bist einfach ein genialer Fahrlehrer! Obwohl es nicht immer leicht war mit mir, hast du dir viel Mühe gegeben, mich für den Strassenverkehr parat zu machen. Selbst wenn ich mich schon aufgegeben hatte, hast du weiterhin an mich geglaubt. Du hast den Job als Fahrlehrer immer mit viel Freude und Leidenschaft gemacht und die Fahrstunden mit dir waren nicht nur lehrreich, sondern haben auch immer viel Spass gemacht. Dank dir habe sogar ich beim ersten Mal bestanden – wer hätte das gedacht!!! Ich danke dir für alles und wünsche dir alles Gute für deine Zukunft.

Liebe Grüsse
Caroline
Michael Janic Heggli schrieb am 12. Oktober 2018:
Hallo Tony,
Du weisst, ich bin nicht ein Mann mit vielen Worten und daher halte ich mich auch hier kurz.
Vielen Dank für dein Einsatz und deine Zeit die du inverstiert hast! Dank dir konnte ich auch beim ersten Mal bestehen, auch wenn es nicht immer rosig aussah.
Alles Gute und bleibt dir treu!
LG de Kickboxer😎✌️
Nicola schrieb am 10. Oktober 2018:
Hey Toni

Era vo de Familie Fäsi esch jetzt leider met mer höt zu neh Endi cho, aber au möchti gern a dere Stelli vo mer us säge, dass du wörklech du besti Fahrlehre besch wo mer sech nomme vorstelle chan. Du besch emmer 100% be de sach ond wotsch im Schüler es Gfühl vo Sicherheit und Wisse vermittle. Ebefalls wenns mol ned ganz klappe nehmsch du es met Humor ond es werd denne a dere Sach gschaffet. Dorom nomol vo mer ond secher au vo miner Schwöster es ganz härzlech Dankeschön för die Zit wo mer händ chönne met der verbringe. 😎😎

Gruss
Nicola
Julia schrieb am 4. Oktober 2018:
Zwiefellos eine fo de beste Fahrlehrer ide Schwiz. Er chan dir genau säge wo dini Fehler ligget und weiss ganz genau a was du no schaffe muesch. Trotz sinere Hartnäckigkeit ischer immer lieb und wett nome s beste. Sis Ziel ish ganz klar: Dir es sichers Gfühl uf de Strass zgeh und dich so bald wie möglich ad Prüefig ahmelde (ned so wie vieli anderi Fahrlehrer). Au sin VKU ish öberhaupt ned langwilig & nor witer z empfele 🙂 Nomol es riese Dankeschön Tony! -Julia

Ps: zerst paar Fahrstunde bim Tony neh & denn mitem Vater go fahre..
Nadine Staud schrieb am 27. September 2018:
Tonyyyy!

Danke tausend Mal! Du wahrst nicht nur Fahrlehrer sondern auch Therapeut, Sänger und ein guter Freund! Die Fahrstunden mit dir haben richtig Spass gemacht und waren geradezu eine Erholung. Danke, dass du so viel Geduld hattest und deinen Kopf behalten hast, wenn ich ihn verloren habe. War fast ein bisschen traurig, dass ich bestanden habe weil ich nun nicht mehr mitfahren kann😄

Werde sowohl deine Tipps wie auch deine Lebensweisheiten weiterhin mit mir tragen! Ich wünsche dir alles Gute und weiterhin viel Spass in deinem Job😁

LG Nadine

PS: Bleib genau so wie du bist lieber Bohlen 😉
Elira Hamiti schrieb am 21. September 2018:
Hallo Tony
Ich bedanke mich für die tollen Fahrstunden mit dir. Der VKU und die Fahrstunden waren immer sehr lernreich und professionell gestaltet. Deine Geduld und feste Überzeugung sind eine Stärke für uns Fahrschüler. Ich danke dir für deine Unterstützung und wünsche dir alles gute in Zukunft.

P.S. Wer uf die Site glande esch het echt Glöck kha.

Lieber Gruss Elira
Valentina schrieb am 24. August 2018:
9.07.2018 entli bestande😃
Bim beste fahrleher wos git😊
Tony mach witer so!
Monja schrieb am 15. August 2018:
Danke Tony für deine Geduld und Ausdauer.
Ohne einen so erfahrenen, aufopfernden Fahrlehrer hätte ich in der knappen Zeit die Prüfung bestimmt nicht so gemeistert.
Mach weiter so👍😁
Liebi Grüess Monja
Olivia schrieb am 8. August 2018:
Wenn eim de Tony ad Prüefig ameldet, chamer sich sicher si, dasmer sowas vo parat isch. Mit vollem Vertraue sitde 1.Fahrstund hani d Prüefig dank ihm bim erste Mol bestande. Am Schluss ischmer fast chli trurig nümm chönne (oder müesse😉) zu ihm
id Fahrstund zgo..Mit so viel Freud, Engagement und agnehmer Strengi macht s Lehre Autofahre mitem Tony mega Spass!

Alles gueti Tony & blib so en einzigartige Fahrlehrer wied bisch.

Lg Olivia
Alessandro Spineti schrieb am 6. August 2018:
Danke Tony
Für alles, hesch en super job gmacht fendes cool bini grad bim erste mol dore cho😎 super usbildig👍 witer so ond be mega froh das ich weder darf Autofahre...

Lg. Alex
Ramona B. schrieb am 28. Juni 2018:
Vielen Dank Tony für dini Geduld und für die geniali Usbildig.
Der Bohlen persönlich uf de Strasse😉. Danke für die loschtige Moment bem fahre. Be der gots um qualitatives Fahre👍 Merci
Vjollca schrieb am 26. April 2018:
Hii Tony ich bedanke mich herzlich bei dir für die tollen strengen und lustigen Fahrstunden die ich mit dir haben durfte.Du hast mir alles beigebracht und du hattest es nicht immer leicht mit mir.😂Ich bin die dritte Peson von meiner Familie die bei dir gelernt haben und wir sind froh das wir dich ausgewählt haben, und würden dich gerne weiterempfehlen 👍.Noch mal danke für alles Tony und ein lieben gruss von (Vjollcchen)😂😂 Lg Vjollca
Aeneas schrieb am 21. April 2018:
Tony bisch eifach en super Typ & machsch eh geniale Job!! Mer merkt jedes Mol das mit Liideschaft debi bisch, es het immer Freud gmacht mit dir go fahre! Es isch ned immer so eifach gsi, deför isch dFreud umso grösser gsi wos endlich klappet het! DANKE för alles!!!!! Wünsch dir nur sBeste för Zuekunft und gueti Fahrt!☺️
Muriel schrieb am 28. März 2018:
Liebe Tony

Danke für alles! Es isch immer en Freud gsi mit dir. Dank dine super Tricks und Tips hanis doch au bim erste Mal gschafft. 🙂

Machs guet!
Leonora schrieb am 23. März 2018:
Tooony min Homiie

Daaanke Dir dasi am 21.03 mini Prüefig bestande han!😁 und ah eu alli da use: Wenn ihr uf dere Site glandet sind denn wett ich eu ganz herzlich gratuliere. Ihr hend de BEST Fahrlehrer gfunde. Mit gaaanz viel Geduld und Freud heter mir bibracht Auto zfahre und simmer mal ganz ehrlich Tony eifach isches ned ksi 😬. Es isch immer mega witzig und Lehrreich ksi!! und wer seit VKU isch langwilig isch in falsche VKU gange 😋
Mit ganz liebe Grüess wotti mi etz verabschiede und weiss ganz genau das niermer min Ihtrag toppe wird 😂😌

De möchtegern wibliche Paul Walker. D‘Leo 😇
Cristian schrieb am 22. März 2018:
Hey Tony
Bisch eifach de besti und kompetentisti Fahrlehrer! Dich chan mer mit guetem gwösse witerempfehle. Dor dis wösse und dini tolli art lehrt mer wörklech uf de strass sicher zfahre! Möcht mich för dini Unterstötzig bedanke und en liebe gruess Cristian 😉 Top!!
Anna Gross schrieb am 17. März 2018:
Liebe Tony 🙂

Du besch en super Fahrlehrer! Danke vell mal für dini Geduld. Ich wünsch der alles gueti für d'Zuekunft!

Liebi Grüess Anna Gross
Mario Stosic schrieb am 8. März 2018:
Bester titan Fahrlerer, in ganzer region.Kann nur weiter empfehlen
Sehr nett und zufehrläsig
Tina schrieb am 28. Februar 2018:
Hej Tony...
I han mi nomal be dir welle bedanke für dini tolli Art eus Neulenker für de Verkehr sicher z mache :).. mit dine Geduld hämer sogar mini ihspuur demenz besitigt..
Danke
Sina schrieb am 17. Februar 2018:
Hallo Tony

Danke dir vielmals für die kritischen Blicke, die haben mir die Sicherheit gegeben beim Autofahren. Auch wenn mein Fahrstil manchmal ein bisschen kreativ war, hast du mich immer wieder auf die richtige Spur gebracht. Nun sind die Samstage vorbei und ich bin bereit, um alleine unterwegs zu sein von A nach B.

Vielen Dank
lieben Gruss Sina
Adnan schrieb am 26. Januar 2018:
Musste mehrere Fahrlehrerwechsel machen bis ich auf Lets Drive kam. Und ehrlichgesagt bin ich beeindruckt wie sympathisch aber gleichzeitig streng und genau Tony ist. Wir hatten eine gute Zeit und seine Erklärungen wie auch seine Begründungen waren sehr klar und leicht verständlich. Gestern hatte ich die Prüfung und bin beim 1. Mal durchgekommen. Tony ich danke dir viel mals für deine Geduld und deine Ausdauer! Ich werde Ihn aufjedenfall weiterempfehlen wo es nur geht . 👍🏽
Gabriela schrieb am 22. Januar 2018:
Liebe Tony,
oder besser gseit de Fahrlehrer TITAN, danke für die tolli und mega lustigi Zit. Du bisch en sehr guete Fahrlehrer!🚗 und natüerlich Danke ich dir das mich dur Prüefig bracht hesh! Für dZuekunft wünsch ich dir nur sbeste und ganz viel Caffè Latte!🍀☕️
Miri schrieb am 17. Januar 2018:
Tonyyyy Bohlen 👱🏼‍♂️ De BEST Fahrlehrer ide Umgebig!
I ha en super zit mit dir gha, fahrstunde sind immer es neus abentüür gsi haha😂🚗
Danke dafür, dasmer mis wüsse erwitert hesch und natürlich dur prüefig brocht hesch 😁 Wönsche der für d‘zuekunft nor sbeste🍀🍀

LG
mirlileein
Melanie schrieb am 10. Januar 2018:
Hallooo Tony🤗
Die 3. vo de Familie hets jetzt au bestande nachem 1. Mol dank Dir!!
Du bisch en sehr guete Fahrlehrer und erkennsch schnell wo mer am meiste Mühe het. Bin sehr gern mit dir go fahre, wel du mega geduldig mit mir gsi bish. Es het immer sehr vill spass gmacht mit Dir. Jetzt isch es komisch kei Fahrstunde meh zha🤦🏼‍♀️ Ich het mer kein bessere Fahrlehrer chöne vorstelle, will ich mech so sicher fühle bim fahre egal obi allei fahre oder epper mit mir isch. Ich wönsch der nume sbeste fürd Zurkunft. 🤗🤗
Rexhepi schrieb am 22. Dezember 2017:
Hoi Tony

Du bish en mega guete Fahrlehrer. Fahrstunde mit der hend immer spass gmacht.
Ich danke dir au für dini Geduld mit mir hahaha.
Ich wünsh dir alles gueti und blieb so wie du biish.

Gruess
Lorent
Vitiiiii schrieb am 23. November 2017:
Lieber Tony Bohlen👱🏼‍♂️ Herzlichs Dankeschön für die super Lektione ond Fahrstunde mit dir. Ben sehr gern mit dir go fahre, wel du mega geduldig mit mir gsi besh. Hesh mi au immer wieder zum lache brocht und mich uf de richtig Weg glenkt, haha 😂 Froge mich aber jetz, was ich am Donnstig und Samstig mache? Ah wart, ich schicke es paar neui Lenker zu dir, den dech chamer nome witterempfehle🚗! Tony blieb so wied besh und lueg uf dich! Wönsche dir nome s‘Beste🍀LG Vitiiiiiii
Sina schrieb am 4. Oktober 2017:
Liebe Tony
S isch immer en Freud gsi, bi dir id Fahrstunde z cho 🤗
D Fahrstunde sind immer lustig gsi aber au intensiv. Du lehrsch eim s Autofahre uf e bsonderi Art und Wiis mit vell Geduld und trotzdem enere Genauigkeit wos ebe halt uf de Strasse brucht 🚗Wenn mer bi dir ede Fahrschuel gsi isch, fühlt mer sich sicher uf de Strass und weiss au ih spezielle Situatione wie handle.
Ich hätt mir ken bessere Fahrlehrer chene vorstelle.
Merci vill vill mal für alles wo du mir bibracht hesch und en Gueti Ziit
Lg Sina 😊
Damian schrieb am 8. September 2017:
Hey Toni danke vell mol för die tolle Fahrstunde met der 😁 I weis heschs ame ned eifach gha met mer^^ Aber besch immer cool und geduldig blibe. I wönsch der alles gueti för die zuekünftige Fahrstunde vellech gseht mer sech ja weder mol 🙂
Lg damian
Lorenz schrieb am 30. August 2017:
Lieber Tony, Die Fahrstunden bei Dir waren immer ein hocherfreuliches Ereignis in meinem Kalender! Dumm nur, dass es heute beim ersten Anlauf geklappt hat! Was mache ich jetzt um 0815 am Montagmorgen? Für Deine grosse Geduld möchte ich mich bei Dir herzlich bedanken! Ich habe den sehr genauen Aufbau Deiner Lektionen sehr geschätzt. Wenn ich also aus Versehen in eine Zeitmaschine gerate und nochmals mit dem Autofahren beginnen muss, melde ich mich gleich wieder bei Dir!
LG! Lorenz
Kristy schrieb am 2. August 2017:
Hoi Tony
Merci vell vell mol för die tolli ziit be der. I ha jedi fahrstond emmer gnosse be der ond cha mer kei bessere fahrlehrer vorstelle als dech. 😘😘
I weiss esch vellecht ned emmer eifach met mer gsie ond mängisch en chliene kampf 😅 aber dank dim könne ond dinere gedold hämmers jo denne doch no gschafft ond denne no bem erschte mol 💪😁🎉🚗💨
Werd eusi gmeinsami ziit ächt vermesse ond no einisch merci vell mol för alles, besch de bescht 😘😘
Lg Kristy ✌️
Sara schrieb am 25. Juli 2017:
Liebe Tony
Danke der för die super Zit und dini Geduld! Au die 6 im Bund hets gschafft bem erste mol d Fahrprüefig z bestoh!🎉🎉
Ich han sehr viel chöne lehre be der, besch streng gsi, aber has super gfonde, well ich mech ez secher fühle wenni allei am umefahre ben und es macht mer meeega Spass. 🚗 Dini ufgstellti Art het eim agsteckt und be jedesmol sehr gern id Fahrstund cho. Wönsche der en gueti Zit und ich werde dech uf jede Fall witerempfehle!!😊 Liebe Gruess Sara
Angelina schrieb am 3. Juli 2017:
Hoi Tony😊
Als ersts danke vell mol, han scho immer emol de Dieter Bohlen live welle erlebe😉 Streng, aber super geduldig und professionell. Und sehr gspröchig😄 Was mega cool ader isch, isch dini Freud fürs Autofahre, hesch mi mega agsteckt, aso das zeigt, dass genau din rechtige Beruf usgwählt hesch👍🏻 Dank der hani mis Autobillet und au grad bim erste Mol bestande, obwohl es einige Zwifel am Schluss geh het😂 Uf jede Fall hani (und min Vater natürli au) de rechtig Fahrlehrer usgwählt und weder ich no er bereuet die Entscheidig. Bechonsch aso grad 2 👍🏻 . Danke nomol fer alles und werde dich natürli flissig witerempfhele und luege, dass Generation Tony Bohlen ned ussterbt😎😌
Delia schrieb am 1. Juli 2017:
Hey Tony D
Sett am Donnstig han ich die Autoprüefig ond es esch eifach hammer em Züg go omefahre ond chli alles z'erkunde. Ond das alles hani der z'verdanke. I weiss du besch de Fahrlehrer Titan aber dini Närve send us Stahl😁. Es esch en sehr tolli Ziit gsi met der ond empfehles nome wiiter.
Eifach nur DANKE TONY D😄😄
Anabela schrieb am 24. Juni 2017:
Hooii Tony😄
Ich danke der vell vell mol das du so vell geduld ka hesh mit mer und dini unterstützig, für alles wo du mer bibrocht hesh.😁
Dank der han ichs endlich gshafft!🎉
Han dich nur Witter empfähle!
Ich wünsch der no en gueti Ziit ond nomol danke für alles!🚘😜

Liebe Gruess
Anabela
Anja Pfiel schrieb am 16. Juni 2017:
Hoi Tony 🙂
Ich danke der mega fest für die hammercooli ziit zäme im Auto! Du hesch mer s Autofahre nöch brocht und deför gsorgt dases mer mega Spass macht. Ond du hesch din Job würkli super gmacht und gluegt das au ich heil dor die Prüefig durechume. Ich werde immer a die lustige, spannende und sehr lehrriche Fahrstunde zrugdenke weni selber grad im Auto hocke.
Danke für alles! Du bisch würkli en super Fahrlehrer und au süst en tolle Typ!
Ganz liebi Grüessli vode Anja
Fabienne Räber schrieb am 9. Juni 2017:
Hello Tony

Let's Drive!!! 😀 Jetzt hanis ou ändlech gschafft 🙂 Es esch en suuper cooli Ziit gsi. Du hesch mich med fell gedold ond de nötige strängi zo de bestandnige Prüefig verholfe, ond för das wett ich der härzlich Danke 😀 Du besch und bliibsch de Fahrlehrer-Titan ond de Titel chan der ou so schnäll keine meh wäg neh 😛


Bliib e so wie du besch!! Den so chöne alli dini Fahrschüeler profitiere 🙂 🙂 🙂

Liebe Gruess ond en guedi Ziit, Fabienne
Katja Diriwächter schrieb am 24. April 2017:
Hallo Papi 🙂

Also als erschts muessi säge, dass du e mega tolli Homepage hesch! 🙂
Es esch jetzt 4Täg her wo ich mini Prüefig ha und för da wett ich der nomol danke,danke säge, das Du en MEGA,MEGA guete Fahrlehrer besch und i dech nor chan Witer empfähle!! 😀
Ich danke der för die gueti zit und för dini Gedold =)
Han dich Lieb
Fabienne schrieb am 15. März 2017:
Hello Toni
Viele Dank för die tolle Fahrstonde! Me merkt dass du be de Bruefwahl voll is Schwarze troffe hesch; Gedoldig, verständnisvoll, weisch genau wie erkläre ond brengsch eim suuber iispure ond ganz exakt fahre bi. Ond d fahrstonde be der händ emmer spass gmacht, dis alis dieter bohlen passt wörkli guet.
Danke vell mol!
Liebe gruess Fabienne
SErena schrieb am 17. Februar 2017:
Liebe Toni
Ha mich welle bedanke für das wo mer bibrocht hesh und das so vell gedold ka hesh met mer.
Ish super farshuel, chani witter empfehle 🙂
Samantha schrieb am 14. Februar 2017:
Hoi Tony 🙂
I ha mi nomol härzlich bi dir welle bedanke. D Fahrstunde mit dir hend mega Spass gmacht und du bisch wörkli en suuuper guete Fahrlehrer! Me merkt sofort, dass du vell Erfahrig und vell Freud a diim Bruef hesch.
I ha vor allem gschätzt, dass du so en lockeri und sympathischi Art hesch und me trotzdem lehrt sehr gnau z fahre und somit prima ufd Prüefig vorbereitet wird. Das isch ned selbstverständlich 😉

Wörd di uf jede Fall allne wiiterempfehle!
Wünsch dir wiiterhin alles Gueti und hoffe, dass mer eus weder mol öbere Weg laufe 🙂
Liebe Gruess, Samantha
Sabrina schrieb am 13. Februar 2017:
Halloooo Tony alias Dieter Bohlen
(Lieber en spote Ihtrag als keine, oder? 😉 )
Danke namal vil vil mal, für die viele tolle Fahrstunde. S isch würkli immer super glatt gsi mit dir und dini Pingeligkeit het sich am endi uszahlt 😉 . Merci für die lustigi, strengi, lehrrichi, spannendi Ziit und mach witer so wie bis jetzt. Wenn eine gebohre isch, um en Fahrlehrer z si,denn du!
Bis bald mal wider, Sabrina
Florence schrieb am 23. Dezember 2016:
Danke vell mol Tony für alles. En hammer Ziit gsi mit dir. Du hesch mir zeigt wie Auto fahre, hesch unheimlich vell Geduld gha debii und du wie ich hend ned ufgeh. Jetzt han ich da apackt hüt und gmeisteret so unheimlich froh und stolz uf mich. Danke für die lehrrichi, spannendi, humorvolli und doch strengi Ziit. Witer so du bisch eifach en cooli Socke.
Dini Flo 😀
Markus schrieb am 19. Dezember 2016:
Sali Tony ich danke der recht herzlich für alles. Dank der hanis endlech gschaft und ha de Lappe ide Hand😊🎉Dank dinere Geduld und strängi hanis gschaft. Es isch eh harti zit gseh, aber die hed sech glohnt . Du hesch mech perfekt uf Prüefig vorbereitet. Ich danke der für die super zit med der🙂😊👍Werde dech wieder empfehle ganz klar.Danke Tony 😊Der Dieter bohlen von den Fahrlehrer.
Raphael schrieb am 20. November 2016:
Ciao Toni, es esch en mega geili Zyt gsi bi der zom lehre Auto fahre. ich danke der härzlech för dini Gedold ond Onterstötzig. du besch eifach de Bescht!!!!!!! Raphi
Tamara schrieb am 18. November 2016:
Hoi Tony
Nomol es grosses Dankeschön. Du hesch mech während minere Usbeldig super onderstötzt, besch emmer gedoldig ond locker blobe. Ech ha dFahrstond be der sehr gschätzt ond chas nor witerempfähle. Witerhen vell Erfolg. Liebi Grüess Tamara
Cara schrieb am 28. September 2016:
Hoi Tony

Esch en super VKU gsi letscht Woche met der! Chas nur Witerempfähle 🙂

Liebi Grüess
Cara
Fabio schrieb am 28. September 2016:
Saly tounyy 😀

Hämmers gschaft..
danke vel mol för dini gedold ond för dini onterstötzig wens mol ned guet gloffe esch chan alles nome witer empfähle
De Dieter-Tony Bohlen-Diriwächter schlot keine!!!

Gruuuuusss fabio
Lips Thierry schrieb am 19. September 2016:
Saly tony oder Bohlen bide Autofahrer 😀
Ich danke dir herzlich für dini geduldigi und verständnisvolli Art. Ich has mega cool gfunde das du immer es lache im Gsicht hesch gha und immer top motiviert besch gsi. Han die Ziit während de Usbildig super gfunde. Ich danke dir viel mol für dini Geduld und dini zueversicht gege Schluss! Hebs guet und vell erfolg witerhin!
Gruess Thierry
Rebekka schrieb am 29. August 2016:
Sali Tony,
nomol es mega grosses MERCI för dini tolli Unterstötzig und dini Hilf. I schätze a der als Fahrlehrer, dass du so geduldig und verständnisvoll besch. Es esch schön zgseh met wievell Liideschaft und Freud du de Bruef uslebsch. I cha dini Fahrschuel of jede Fall wiiterempfehle.
Mach wiiter so und liebi Grüessli Rebekka
Peggy schrieb am 29. August 2016:
Jo Hoi Tony!!

I wott der nomol för alles danke. Mer fendet ned emmer e fahrlehrer wo so locker und gliichzitig e perfektionest esch 😀
Und NEI, du chunnsch ned fies öbere, dini "strängi" art muss sii, sösch wöre mer üs doch ned secher sii, dass mer ade prüefig alles chöne meistere!
Und i versprech der, dass wenni irgendeinisch mol de George Clooney sött träffe, de frogi ihn ob er för dech wärbig macht, statt för nespresso 😀 !
Soo, jetz mussi aber los, jetz woni d autoprüefig ha, mussi nümm s velo näh 😂👍🏻👍🏻 ! 😀
Alex schrieb am 21. Mai 2016:
Sälü Toni

Dini Kompetänze als Fahrlehrer si unbestritte und du heschäs gschafft säubst e Exil Bärner mit über 30gi dür die Prüfig z bringe! Vo mire Sitä, gemäss dim vorbild d.b, ein "Ja" zur Fahrschuh Lets Drive. Eifach dr Musikgschmack isch no usboufähig 😉 gruss us Aarou
Iris schrieb am 30. März 2016:
Hooi Tony

Danke nomol vell mol för die super fahrstunde und onterstötzig au wenns mol ned so guet gloffe esch!
Ich luege mol obi no es paar gueti fahrschüeler fende woni di chönnt empfehle 😛

Wönsch der no en gueti ziit 🙂
Liebe Gruess
Iris
Fabienne schrieb am 8. März 2016:
Heyyyy Tony 😀
etwas verspätet nun doch noch mein Eintrag :3
Ich bedanke mich nochmal für die super Fahrlehrzeit die ich mit dir hatte 😀 Dank dir fühl ich mich nun wirklich sicher im Strassenverkehr 🙂 Vielen Dank, dass während der Lernzeit immer an mich geglaubt und so gut unterstützt hast. Kann dich auf jedenfall nur weiter empfehlen auch wenn wahrscheinlich schon genug neue Schüler hast 😀
Simone schrieb am 30. November 2015:
Liebe Tony

Vo ganzem Härze dank ich der för die suuuuper tolli, interessanti und lehrrichi Ziit!!! Ich wörd also grad nomol zo der e d Fahrschuehl cho ;-).

En liebe Gruess vo de Simone

Ps: Wie esch da scho weder metem.... Blickfilter... Filterblick...
Fischer Natascia schrieb am 11. Oktober 2015:
Ciao Tony
.
we versproche chonnt min Itrag au no. I ha mech nomol rächt härzlich welle be der bedanke für die super tolli Unterstötzig und de Glaube wo du a me gah hesch. S'lange kämpfe het sech glohnt und i be jetzt super mega happy das i Prüfig bestande ha. I gnüses sehr elei umezfahre und Sache zerledige, cari saluti ond wönsche der no en gueti Zyt. Natascia
Melkoun schrieb am 30. September 2015:
WUEHJ TONI!!! 😁😁😁😁

Danke VELL VELL MOL für all dini geduld und zueverischt! Du besch wörk de best fahrlehrer, es het emmer spass gmscht mer dir zfahre, und hesch das züg au sehr guet erklärt 😁 danke vell vell mal namals für alles und wünsche dir en schöni zit!!

Gruess melkoun 😀
Salome schrieb am 27. September 2015:
wueeepaa bestande!! 🙂

Hoi Tony

So do chont min itrag, lieber spot als nie^^
Ich möchte mech ganz herzlech be der för dini super arbet ond helf bedanke! 🙂 du besch en super Fahrlehrer wo en uu huere freud het a dem waser macht:) du gesch Emmer 100% ond hesch vell verständnis! 😉

Bhalt Freud a dim Bruef!! 🙂

Liebi Grüessli
Salome
Vanessa schrieb am 15. September 2015:
Hallo Tony 🙂

Höt isch de Tag gsie vo de Prüefig, die ich dank dinere Super Unterstötzig erfolgrich Bestande ha.
Du hesch immer sehr viel Geduld gha mit mer, obwohl ich scho lang keini meh gha ha.

Du hesch mer immer weder gseid, du segsch ame chli z''streng ! Aber das bisch nie gsie ossert...., einisch in Buchs ,, Fussgänger ohne Vortritt " also dete bisch de wöckli sehr streng gsie !! 😀

Ich finde du bisch en sehr guete Fahrlehrer und mer merkt das du de Bruef läbsch. 🙂
Super finde ebefalls wie gärn du de VKU gisch. Und die tolle Föttli machsch.

Ich möchte mech ganz herzlich bedanke, för die coole Zit. För dini super Unterstötzig.
Alles gueti witerhin !

Lg Vanessa
Leonie schrieb am 14. September 2015:
Hoi Tony :))

Dank dir hab ich heute meine Prüfung bestanden!
Danke viel mal für deine Geduld, Unterstützung und dass du immer an mich geglaubt hast 🙂
Ich hab mich auf jede Fahrstunde riesig gefreut und auf deine lustigen Geschichten, die du immer erzählt hast!
Du bist ein super Fahrlehrer und ich freue mich, dass ich sagen kann, dass ich vom Besten Fahrlehrer lernen durfte!

Ich wünsche dir weiterhin ganz viel Erfolg und Freude beim Auto fahren! Und natüüürlich noch ganz viele super liebe Fahrschüler :))

Ganz viel liebe Grüsse und DANKE viel mal
Leonie 🙂
Angela Battaglia schrieb am 26. August 2015:
Heeey Tony! =)

Ha mech nomol gaaanz härzlech be der welle bedanke för all die tolle Fahrstonde. Dank diner super Vorbereitig ond Onderstötzig han ich höt mini Prüefig bestande, im 1. Ahlauf! 🙂 🙂 🙂 Be emmerno voll happy! ^.^

Ich be emmer gärn zo der der id Fahrstonde cho, ha soo vell vo der dörfe lehre. Dor dini positivi & ahgnähmi Art, hanni mech be der beschtens ufghobe gfüehlt. Au wenn miis Töchterli ame het dörfe metfahre, hesch mer es sechers Gfühl am Stüür vermettlet. Du besch eifach en SUPERTOLLE Fahrlehrer! ! !
DANKE för ALLES...

En ganz liebe Gruess
Angela & (Leonie) :))
Valentina schrieb am 30. Juli 2015:
hooi toooony
Also da chunnt ez au no min Biitrag 😀
Sooo alli mini Plän und Termin hani chöne erledige
WELI BESTANDE HAN !!
Danke veeel vell mol für dini Geduld und das a mi glaubt hesch! I wirds soo vermisse mit dir, dini Gschichtli und dis inebrämse weni eppis vergiss 😛
I weiss gar nöm wasi Samstigmorge mache söll..
Du besch eifach de aller aller best! Danke veel mol für alles 😀 jetzt wärde strosse unsicher gmacht. hoffe bis bald 🙂
Gaaanz liebi grüess

Valentia
Selina Brogle schrieb am 5. Juli 2015:
Hoii Tony

Do chont jetzt au no min Itrag i dim Gästebuech.
Ich chas immer noni rächt glaube, dass ich d`Prüefig bestande han. Ohni dech und dini super vorbereitig aber vorallem ohni din Glaube a mech, hät ich das ned gschafft. I be der mega dankbar, ned nome deför das mech so super vorbereitet hesch, sondern au för die tolli ziit wo mer gha hend! Mer hends immer lustig gha und d`Ohrwörmer, woni wäge der immer nach der Fahrstond gha han, werdi vermisse.

Inzwösche beni scho eleige onterwägs gsie. Es isch ganz komisch gsie ohni dech, wo mer seisch woni dore mue. Aber mer wärdet eus secher emol weder träffe.

I wönsche der e ganz e gueti Ziit ond nomol danke för alles!

Liebs Grüessli vom Selinchen 😉
Priska Zemp schrieb am 30. Juni 2015:
Hoi Tony 😊

Nach vele Umwege beni zum guete Glück zu Der cho... S'Beschte, wo mer het chöne passiere! 😉 Be bem 1. Mol durecho, wasi emmer no fascht ned cha glaube... Ohni Dech hätti das ned gschafft! Du hesch mech super ufd Prüefig und ufd Stross vorbereitet. Du besch emmer geduldig, verständnisvoll und motivierend gsi. Ech ha mech emmer sehr wohl und sicher gfühlt am Stüür, nebe Der. Met Dinere humorvolle, positive und lockere Art het jedi Fahrstund Spass gmacht. 😉
Ech möcht mech ganz herzlich be Der für die tolli und lehrrichi Zyt und Dini grossi Unterstützig bedanke! Ech cha Dech wörkli Jedere/Jedem wieter empfehle! 😉
Es wird es komischs Gfühl sii, Morn ellei Auto z'fahre, ohni Dech nebe dra. Vellecht gseht mer sech weder mol uf de Stross? Das wörd mech freue! 😊
Ech wünsche Der alles, alles Gueti und wieterhin vel Freud/Erfolg bem Autofahre! 😊
Danke no einisch tuusig Mol! 😉😊

Liebe Gruess
Priska 😊
Samara schaub schrieb am 29. Juni 2015:
heey tony
hüt isch es sowit gsii:) danke vill vill maal für dini hilf und unterstützig.!
duu bisch de bescht fahrlerhrer i bi froh hani mi für diich entschiede ghaa

mega liebe gruess samara und bis bald mal uf de strass
Merita Istrefi schrieb am 25. Juni 2015:
Hoooiio toniii ☺️
Ich dank dir viel mau für die super tolli unterstützig wo du mir bi jedere fahrstund geh hesh. I cha dank dir sege, dasi en gueti fahrerin bin - has ja au vom beste glehrt. Danke dir au für die nerve wo du mit mir kha hesh 🙈 ps: sorri für de spoti kommentar bi aber sho flissig de ganz obe am umefahre gsi 💪
Ganz en liebe gruess und wünshe dir witterhin vell erfolg.
Merita
Gabriele schrieb am 12. Juni 2015:
Lieber Tony Diriwächter!

Besten Dank dafür, dass Sie auch unsere zweite Tochter für den Führerschein fit gemacht haben, den sie am Mittwoch problemlos bestanden hat und Tochter Nr. 3 kommt wie bereits angekündigt im 2018!
Christiane schrieb am 11. Juni 2015:
Hoooiii Toni 🙂

Do chunt jetzt au no min itrag (lieber z'spot als nie :P).
Nomol Danke Viel Mols für dini Geduld mit mir und die tolle Fahrstunde. Han mich uf jede Dsischtig riesig gfreut und die immer wieder lustige Gspröch XD. Au wennds mit mir und mine ab und zu 70% ned immer ganz eifach gha häsch, bin ich echt froh bi dir gsi si und dini 100% ned zerstört han. ^^
Ich wünsche dir witerhin viel Erfolg und Spass bim Auto fahre und ganz ganz vili tolli Fahrschüeler
Liebi Grüess Chriss
Sabrina Schärli schrieb am 5. Juni 2015:
Hei Tony

Entli hanis au gschafft! Ich danker der vel mal för dini Geduld met mir und das dir immer so Müeh geh hesch das au ichs entli kapiert han. Ich han sehr vel glernt be der und ben froh dasi dich als Fahrlehrer gwählt han mer hend en gueti Zit zemme gha und au die Gspröch händ mir immer sehr gfalle ich wünsche der witerhein vel Erfolg met dine Fahrschüler und hoff dass alli nach mir au werdet bestoh Danke für alles!!!!
Tobias schrieb am 29. April 2015:
Heii Tony
I danke der nomol för die gueti ziit und be allem wo du gmaht hesh deför dasi di Prüefig besto und ha au no welle sege dases met der als Fahrlehrer emmer guet gsi esh au wenn i zwöschedore chli nocheglo han. Danke der för alles
Enkella schrieb am 27. März 2015:
Hooooi Tony

Danke der viel mol für dini Geduld und die lustige und unterhaltsame Fahrstunde wo mer zeme gha hend, isch immer super gsi mit der!!! Au wo mini Downphase gha han hesch mich wieder ufegholt und hüt han ich dank dine guete Fahrstunde mis Ziel erreicht und bim erste Mol bestande 😀

Ich chan jedem empfehle de Weg bis zu de Autoprüefig met der zeme z'go! Ich bin mega froh dass ich zu dir cho bin! Eusi Gspröch werde mer fehle!!

Liebi Grüess und danke nomol

Enkella 🙂
Charis schrieb am 27. März 2015:
Heii Tony
I wot be der nomol för die super Ziit bedanke! Du hesch mi super motiviert ! Au met minere Angst for de Prüefig bisch super demit umgange:) und wi all dini Fahrschüeler beni jo au bem 1x dörre cho ;P Cha nor jedem empfehle zu der zcho go s Fahre zlehre bisch sone guete Typ!
Met der macht Fahrschuel bis am Schluss spass !!:D


Blib so wit bisch und witerin gueti Fahrt ;P
Rastberger Isa schrieb am 19. Februar 2015:
Ciao Diri
Ha en mega messige lachafall gha woni s erscht mal e läi met mem Caruzli umakurvet be..sooooo coooool!! Wet mech bedanke für dini Geduld. Wünsch der ganz en huuufe nöii Fahrschüeler wot chasch voll quassle.
liabe Gruass. Isa.
Dave schrieb am 4. Februar 2015:
Hallo Tony

Danke vellmol för dini Zit, Gedold ond dass mech dor die Prüefig brocht hesch, au wenni amigs mini schwache 5 minute gha han 😉 ben mega zfrede demet, dassi dech usgwählt han ond has kei sekonde bereut. Emmer loschtig met der gsi on vell chönne lache, machsches super 😀

Dröck der Düme das weder die 100% erreichsch besch jo scho weder of beschtem Wäg! 😀

Mach witer so wie bes jetzt ond blieb wied besch!

Beschti Grüess ond nomol Danke för alles 🙂

Dave
Dona schrieb am 31. Januar 2015:
Halloo Tony
Dankee als erstes viel mol, dank dinere Hilf hanis bim erste mol bestande und du hesh dini 100% erreicht.
Sorry dasi so spot dra bin mitem Itrag. Danke für die Zitt und dini Hilf, hesh es ned immer ganz eifach gha mit mir, und doch hesh immer
Dona schrieb am 31. Januar 2015:
Halloo Tony
Dankee als erstes viel mol, dank dinere Hilf hanis bim erste mol bestande und du hesh dini 100% erreicht.
Sorry dasi so spot dra bin mitem Itrag. Danke für die Zitt und dini Hilf, hesh es ned immer ganz eifach gha mit mir, und doch hesh immer Nerve zeigt:)
Vo mir hesh de Titel Fahrlehrer 2014
Montanari schrieb am 28. Januar 2015:
Ciaooo Toni
Be zwar chli z spot met mim Iitrag, aber das hesch secher scho erwartet 😉
Ha mi ou nomol recht herzlech be der welle för die tolle Fahrstonde danke.
Dank der hani Prüefig ebefalls grad bestande(ha der dini 100% ned versaut:D)
Du besch eifach de beschtii Fahrlehrer ims Schwiiz
Alles Gueti Toni ond mach wiiter eso 🙂
Gruess Mister Monti Junior
Marina schrieb am 24. Dezember 2014:
Liebe Tony

Danke vill mol für dini Bemühige mer s'fahre bi z'bringe & für dini i glaub unendlichi Geduld.. Danke für dini Unterstützig vor de Prüefig & die beruhigende Wort.. Es hed bi mer mega vill brochd.

Du bish en super Fahrlehrer mit vill Verständnis & vil geduld, wie au en super Mönsch.

Danke der für alles!

Blib witerhin so motiviert!

Liebs Grüessli Marina
Naggy schrieb am 16. Dezember 2014:
Heeeeeeeeeey Tony!!!!!!!!

Als erstes danke vell mol!!! Mit dinere Hilf han ichs gschafft!! Han super fahrstonde gha be der! Du besch emmer humorvoll, sympathisch und geduldig blobe, au wenn mer mol en fehler gmacht het 🙂
Hesch au no bis im letzte moment vertraue gha und motiviert!!!
Au de VKU hesch du interessant und humorvoll gstaltet!!!

Liebe gruess und wünsch der no alles gueti für d zuekunft!!!!!!!!!!!! 😀
Milos schrieb am 16. Dezember 2014:
Osu Tooooony! 😀
Alssoo i weiss gaar nid so recht was i schriebe söll.. Was i weiss isch, dass de best Fahrlehrer bisch! Ich dankee diir vo Herze, dass mich so guet usbildet hesch und soviel Geduld für mich gha hesch! Hütt hanis dank dinere Hilf gschaffet und i bin froh, hesch mi idere ziit immer eso pushet. Es het miir megaa Spass gmacht und chan diich nur wiiter empfehle.
Dankeee Tonyy
Lg. Milos 🙂
Salome schrieb am 30. Oktober 2014:
Hoooiii dooonneeellii

Danke viu viu mau für die tolle Fahrstunge. Es isch immer super gsi mit der e chli zquasle u derbi no öbis zlehre...danke viu mau das mer ghoufe hesh die prüefig z bestah bisch ächt e super fahrlehrer und hät ke bessere chönne ha..

MERCI DANKE GRAZIE

Salomeeeee
Danijela schrieb am 2. Oktober 2014:
Hoiii Toooooony 🙂

vielen Dank für deine Geduld und die lustigen Fahrstunden 🙂
Hat mir wirklich Spaß gemacht und ich kann dich wie alle anderen nur weiterempfehlen..

Ich habe am Donnerstag (02.10.2014) meinen Führerschein beim ersten mal bestanden…

Gruess Dani
Ruzica schrieb am 24. September 2014:
Sali Tony 🙂
Es isch sone schöni ziit gse mit Dir. Ich han mich mega wohl gfühlt in dine fahrstunde und mir händ mega spass gha zämme:) ich wird die zit mega vrmisse.. Es wird mega ungwohnt si nach de schuel eifach hei z goh und nit mit dir im auto z hocke.. Ich würd am liebste eifach so witerhin mit dir goh umefahre 😀
Ich bin Dir so dankbar für dini geduld. Du bisch mir so ans härz gwachse..
Ich hoffe mir gsehnd eus odr träffe eus mol zämme:)
Ich wünsch Dir vill spass mit de zuekünftige fahrschüeler:)

Danke nomol für alles:)!
Dini ruzi:)
Güly schrieb am 14. September 2014:
Hoi Tony
Dank dir han ich ändlech mini Autoprüefig gschaft. Wie du weich bin ich scho lang dra gsi und bi nit vorwärts cho bis ich zu dir gwächslet han. Mir händ e paar sehr stressigi Woche hinder üs und für das möchte ich mich ganz härzlich bi der bedanke:-)
Du bisch en super Fahrlehrer und ich bin froh das ich zu dir cho bi und i churzi Zit mini Autoprüefig bestande ha:-)
Danke Danke Danke
Alles gueti Tony
Liebe Gruess
Güly
Fiona Marti schrieb am 8. Juli 2014:
Heeei Tony:)

I weiss i be totaaal spoht dranne met mim Itrag..

Alsoo i cha nur säge, dass du met abstand de best Fahrlehrer besch und du dini Arbeit met eus Fahrschüler perfekt meisterisch..

Ich ben der uhh dankbar, dass du mech a mis Ziel begleitet heisch..
I be ändlech allei uf de Strosse unterwägs und da isch soo e cools Gfühl, obwohl mer eusi Gspröch scho chli fählet:)

I wünsch der uf dim wittere Wäg alles Gueti und empfehle dech allne wittre:)
debora zinniker schrieb am 5. Juli 2014:
Hoi Toni

Ich danke der vell mol für die gueti ziit ond das mich so guet of d autoprüefig vorbereitet hesch...
Ich empfehle dich allne wiiter..! Machs guet ond en schöni ziit no..
Lg Debbie
Domenico Vinci schrieb am 5. Juli 2014:
Ciao Tony

Do ish no de Bitrag woni dir versproche han 🙂
Ich dank dir nomol fer die super usbildig und fer die lehrriche mönet woni mit han derfe verbringe.
Bisch en super Typ nd de besht fahrlehrer ide Region 🙂

Ci vediamo

Dome
Canan Coban schrieb am 11. Juni 2014:
Hallo Tony

Hier kommt sofort mein versprochener Gästebucheintrag:-) Ich kann es immernoch nicht glauben,hab heute beim 1.Mal bestanden! Bin dir unendlich dankbar,vielen lieben Dank für alles.

Liebe Grüsse
Canan
Lygia Uchoa schrieb am 2. Juni 2014:
Hey Tonny!
I would like to thank you for the great job you have done. You are very professional and mostly, I could learn while at the same time having fun. Thank you very much! Greetings from the brazilian driver 🙂
Tanja S. schrieb am 14. April 2014:
Hoi Tony

I be rechtig froh hets höt, grad bem erste Mol klappet.
Danke för all die super Fahrstunde on för dini grossi Gedold wod gha hesch, vorallem gege Schluss here, wo mer emmer weder ergend en Seich igfalle esch 😛
I werde dech of jedefall jedem empfehle, wo wot lehre Autofahre.
Vera schrieb am 7. April 2014:
Hey tony!
Danke vell mol för dini onterstözig!!! be rechtig froh dasi dich als FAhrlehrer kha han besch ächt super geduldig!!!! Besser vorbereitet chan mr glaub nöd werde!!!!
Wönsche dr au witerhin alles gueti!!!!
Lg
Romina schrieb am 26. März 2014:
Heii Tony

So, jetzt erfülli mini letschti Mission vo der 😉

I be froh, hani de Wäg gwählt ond be zo der id Fahrstonde cho. Es het mer emmer mega Spass gmacht ond i ha so vell be der glehrt. Ich fende dini Art wie du mer alles glehrt hesch ond mi au wedr us minere „zu schnälle Fahrwiis“ usegholt hesch super. Au wenn s Fahre mängisch ned so guet gsi esch ond du met mer hesch müesse echli schimpfe, hani voll de fun dra ka.

Wasi no muss säge: Es get blödi ond komischi Strosse! 🙂 🙂 🙂 Au wenni si guet cha fahre! 🙂

Auso nomol danke vell mol för alles!

PS: S Gspröchle fählt mer scho echli.. 😉

Liebe Gruess
Romina
Dani schrieb am 25. Februar 2014:
Toni,

danke Der nomol för Dini Geduld, Apassigsfähigkeit de super VKU ond d'Betreuig vor de Prüefig. Bem strängschte Experte als einize am Termin dorecho ond das bem 1. Mol da esch ned säbstverständlech. E besseri Empfählig för e Fahrschuel get's glaubi ned.

Gruess

Dani
Melanie schrieb am 27. Januar 2014:
Hoi Tony
Ich danke der vell mol för dini Unterstötzig ond Geduld (vor allem bem "längere Stöck röckwärts fahre").Dank dir hets höt, trotz Aprilwetter klappt. Ich wönsch der wiiterhin alles Gueti ond vell Efolg. Velech gset mer sech mol im Verkehr.
Dos Santos Mike schrieb am 24. Januar 2014:
Hey Tony
Fahrschuel bi dir isch s'Bescht gsi woni hät chönne mache....
Ich bedanke mich rächt herzlich für dini Geduld und dini Ziit, für das KnowHow woni mir bi dir han dörfe aeigne und dassd a mich glaubt häsch......
Es isch glatt gsii und wenni nomal müesst afange, ich würds nomal genau gliich mache.....
Bisch en Sack starche Fahrlehrer....
Mach wiiter soo, denn so wies du machsch, das git Muet und hilft ungemein bim lehre Autofahre......
Nomal herzliche Dank....
Schön wars....
LG
Mike Dos Santos

PS: Din Golf wird ich immer in Ehre halte und er wird mich immer dra erinnere, was ich alles vo dir han dörfe lehre.....
THX...
Vanja schrieb am 24. Dezember 2013:
Liebe Tony! 🙂

S'dünne iss isch broche, ich hans gschafft! Danke vom ganze Herze Tony, dass mi so fescht unterstötzt hesch und das so vell Geduld kah hesch mit mir. Du bisch mit abstand de besti Fahrlehrer wos git! Ich bin so froh dasi bi Dir glernt ha Auto fahre! Du kennsch dis gebiet und Du bisch immer mit voller Konzentration do.
Mir hend en super Zit kah zemme und die wirdi nid eso schnell vergesse wie au das "längers Stück Rückwärtsfahre" 🙂
Ich wird Dich natüerlich witerempfehle will bi Dir lernt me das richtige Autofahre!

Ganz en liebe Gruess!! 🙂
Enrico schrieb am 22. November 2013:
Lieber Tony Ich danke dir von ganzem Herzen für die bestandene Prüfung! Das ist dein Verdienst! Deine fröhliche Art, deine professionalität, deine Gabe, die Fahrschule persönlich und für jeden einzeln zu gestalten führen zum Erfolg!! Dennoch ist dein System klar zu erkennen und gibt einem Halt um vom Fahranfänger zum entspannten Verkehrsteilnehmer zu werden! Und an alle zukünftigen Fahrschüler von Let's Drive: ich brauch euch kein Glück zu wünschen, Tony Diriwächters Ausbildung führt euch auf direkten Weg zum Erfolg! Los packt es an!!
Justine schrieb am 8. November 2013:
Liebe tony jez hans au ich endlich gschafft & chas emer nonig rechtig glaube emfall,i be so froh und danke der vo ganzem herze das so vell gedold met mer gha hesh i werde die zite niee niee me vergesse vorallem a röckwärtsfahre i liebes 🙂 oder s korrigiere suuper he. Het aber natürlich au sehr vell spass gmacht met der!! I ben froh das ich ha chöne fahrstonde neh be der!!! Esch super gsii danke för alles wo du mer bibrocht hesch 🙂 10 min for prüefig we vell linie bem parkiere haha supeer oder. Hauptsach het jez klappt!! De beschti fahrlehrer wos geht! Dankee & doo din ned all zu chorze gäste buech itrag 🙂 🙂
Ylena schrieb am 9. Oktober 2013:
liebe tony
freue mi so dasses höt klappet het, aber s chonntmer scho nochli komisch vor omezfahre so ganz ohni bifahrer 😉
merci för all die super fahrstonde ond dini onändlechi gedold wot emmer gha hesch. het emmer spass gmacht, zo der id fahrschuel z cho.

a alli wo no en fahrlehrer sueche: gönd zom tony! er esch super ond mer merkt au, met wie vell freud er sin job macht. met sine tipps esch sogar s siitwerts iparkiere es chenderspel! ;D
werde dech uf jede fall witerempfehle
ond hoffe dassmer sech bald mol weder gseht.
ps: etz muessimer doch tatsächlech es neus hobby sueche 😀

liebs grüessli
ylena
Dominic schrieb am 2. Oktober 2013:
Lieber Toni

Ich danke dir von herzen für deine Hilfe und Unterstützung während meiner Fahrstunden. Du bist mit Abstand einer der besten Fahrlehrer die es gibt. Auf deine Ratschläge kann man zählen, weil du weisst wovon du sprichst! Jedes Manöver, jede Verzweigung und jedes Quartier ist so leicht zu fahren, wenn man das umsetzt was du uns erklärst. Ich fühle mich sehr sicher auf der Strasse und bin über glücklich nun meinen Führerschein in der Hand halten zu können.

Ich rate allen sich an Toni zu wenden, wenn ihr erfolgreich bestehen wollt. Er arbeitet sehr effizient und mit viel Humor. Am Ende der lehrreichen Fahrstunden erhält man ein Feedback, indem die weniger guten Stellen nochmals erklärt und die Guten gelobt werden. So wusste ich wo ich stehe, worauf ich achten muss und was ich üben sollte. Wer zu dir in die Fahrschule kommt, hat seinen Führerschein schon im Sack!

Für mich warst du nicht nur mein Fahrlehrer sondern auch ein Therapeut ☺ Ich werde dich mit Sicherheit weiter empfehlen. Vielen Dank für alles Toni!
Niki schrieb am 30. August 2013:
Lieber Toni

Ich danke dir von herzen für deine Hilfe und Unterstützung während meiner Fahrstunden. Du bist mit Abstand einer der besten Fahrlehrer die es gibt. Auf deine Ratschläge kann man zählen, weil du weisst wovon du sprichst! Jedes Manöver, jede Ve
Anastasia schrieb am 10. August 2013:
Lieber Toni!

Im September werden es 2 Jahre, seit ich die Fahrlehrprüfung unter Deiner Führung erfolgreich bestanden habe! Gerne möchte ich mich bei Dir nochmals herzlich bedanken. Du warst ein toller, smarter und sehr aufmerksamer Fahrlehrer. Jedesmal wenn ich heute ungeschickte Lenker beim einparkieren beobachte, erinnere ich mich an meine Anfangsschwierigkeiten. Mit Deiner perfekten Unterstützung können auch Frauen mühelos parkieren! Alles was Du mir gelernt hast ist mir geblieben und ich fühle mich sicher auf der Strasse. Danke Toni! Danke für Deine Herzlichkeit, Beharrlichkeit und Geduld mit Deinen Schülern. Weiter so! Es funktioniert! Du machst einen perfekten Job!

Allerbeste Wünsche
Anastasia.
Manon schrieb am 20. Juli 2013:
Hallo Tony!

Sooo, ez wär üsi gmeinsami Ziit also au abgloffe- wär heti das denkt 🙂
Ich danke dir für jede Tipp wo du mir uf min Weg mitgäh hesch, für jede Druck wo du mir gmacht hesch, damit ich mich no meh verbessere, und defür, dass ich dank dir e super Lernfahrziit gha ha!
Du bisch super genauso wiäd bisch, und i hoffe, dass no ganz viel witeri Lüüt das Glück hend, dich als Fahrlehrer dörfe z ha.
Wirsch mer fehle- Bruder 😉

Alles Gueti, und mer gseht sich immer zwei mal im Läbe 🙂

Manon
Tina schrieb am 28. Juni 2013:
Sali Toni

Ich habe es geschafft, das alles nur Dank dir! Es war eine super Zeit mit viel lustigen Momenten. Ich kann dich nur allen weiter empfehlen! Danke und hoffentlich bis bald mal😄

Liebe Grüsse
Tina
Zilli schrieb am 30. Mai 2013:
Liebe Toni
Danke vellmol für die tolle Fahrstunde bi dir!! Es isch eifach nur de hammer gsi, du bisch de Bescht woni kenne!
>Danke dass du mi immer motiviert hesch!
>Danke dass du mit mir alles 1000mal agluegt hesch!!
>Danke dass du mi nie ufgeh hesch 🙂 !!!
>Du bisch eifach de Hammer und du hesch so viel Geduld mit mir gha......
>Es hett immer mega Spass gmacht mit dir!

>I vermisse di scho jetzt

Dini Zilli
Matthias schrieb am 8. Mai 2013:
Hoii Toni
nomol danke veeellmol för di tolle fahrstunde, vo dir chönne veli fahrlehrer no was lerne. mach witer so und de wersch auno 100% im 2013 erreiche!
alles alles gueti und guets glinge 😀

lg Matz
Sandra Hauri schrieb am 28. April 2013:
Hey Toni,
danke der vell mol för dini geduld, heschs ned immer eifach gha mit mir.
ich han mini autoprüefig zwar erst mit 30gi gmacht will ich genau uf sone super seriöse und geduldige fahrlehrer wie dich gwartet han. als dank was du mir bibrocht hesch, chan ich dich jedem und jedere nur witerempfehle.


ps: und dank dir weiss jetzt au ich, das de MC-Drive erst ab de zehne offe het 🙂
grüessli und bis gli weder einisch sandra
Annalena schrieb am 27. April 2013:
Lieber Tony
Hut ab vor deinem VKU-Unterricht. Danke für deine Mühe immer top und gewissenhaft vorbereitet zu sein! Alle, die Qualität, Präzision und Sicherheit gross schreiben sind bei dir an der richtigen Adresse. Danke!
Sandra schrieb am 11. April 2013:
Heii tony;)
Ich danke der vell vell mal för die suuper tolli ziit...es esch eifach emmer supper loshtig und cool gsie met der du besh eifach de beschti fahrlehrer ever...
Lüt döt osse wen der de alles besht fahrlehrer wend den uf jede fall de tony er macht das soo supper und er werded ehn liebe 😉
Nomol danke vell vell mal..
Mer gsehnd eus mercyyyy;)
Gordi schrieb am 28. März 2013:
Heyy Tony 😉
Danke der vellmol för dini Geduld met mer i dere Ziit woni met der gfahre ben...ohni dich het ichs nie gschafft, ben öberglöcklech.
Gueti Ziit lg Gordi
Safete schrieb am 15. März 2013:
heiii tonyy 🙂 ich danke dir viell mall für alles..bisch de beschte fahrlehrer wo es geht..bisch en tolle mensch blieb so wie du bisch..danke na für dini geduld und die tolli ziit mer hends immer luschtig kah und hend mega viel glachet bisch eifach de besch..danke danke danke..ich wird dich uf jedefall allne wieder empfehle..alsoo lüht wen er zum beste fahrlehrer went den isch es nur de tonyy glaubet mir 🙂 ..bis bald tony mer gsehnt eus sicher wieder mal..
Melanie schrieb am 7. März 2013:
Hooiii tooony 🙂 wot mech herzlech be der bedanke för die super fahrstunde 😀 het mega spass gmacht, cha dech nur jedem witer empfele! Liebs grüessli meli^^
Pascal schrieb am 23. Februar 2013:
Hoi Toni
So Jetzt bin ich au no dezue cho, dir s`Gästebuech voll z`schriebe. Chasch dich no dra erenere wo mir in Muhen agfange hend lere a zfahre. und jetzt hani prüeffig bestande. Ich dank dir ganz vielmol für dini Geduld und dass mir viel zäme glachet händ i de Fahrstund aber immers Autofahre ernst gno händ. Danke vielmol LG Pascal
Sanela schrieb am 21. Februar 2013:
Salii Tonii 🙂
Danke der velllmool für die super Ziit, die Geduld und Freud wo'd stets debi gha hesch! Besch ganz en tolle Fahrlehrer & hoffe me gseht sich de gli mol uf de Strosse 😀
David schrieb am 20. Februar 2013:
Salü Toni
" Naja... Müemer no einisch aaluege " ... Das waren jeweils deine Worte zu einem nicht in Perfektion ausgeführtem Manöver. Und dann, beim hundertsten Mal, wenn endlich jeder Handgriff sitzte, und das Auto am vorgesehenen Ort zum stehen kam, erst dann warst du zufrieden! Doch genau das hat dazu geführt, das ich die Prüfung mit bravour bestanden habe!

Kurze Rede, kurzer Sinn: Du besch de bescht!!!
Fabrizio schrieb am 9. Januar 2013:
Heij tony danke vell mol för die usbeldig esch de hammr gsii!!
Besch en super Fahrlehrer mach witer eso lg fabrizio
Alexandra schrieb am 4. Januar 2013:
Diri, Diri, Diri, war einst mein Schiri, jetzt ist er mein Her- o 🙂
Danke Tony, super Vorbereitung auf die Prüfung und das Autofahren jetzt auch ohne Fahrlehrer. Super Ausbildung und dazu noch unterhaltsam und lustig!!! So macht das Autofahren Lernen richtig Spass!!!
Auch der VKU wahr sehr lehrreich und gespickt mit vielen eindrücklichen "stories" aus deiner enormen Erfahrung und Praxis als Fahrlehrer. Du hast mir das "filigrane" Autofahren beigebracht :)Mach weiter so, kann dich wirklich nur weiterempfehlen!!!
Claudio schrieb am 21. Dezember 2012:
DANKE Tony!!
Best teacher ever... :))
Melanie schrieb am 21. Dezember 2012:
Wie schon gesagt: danke 😉
Renata schrieb am 11. Dezember 2012:
Hey Tony
Esch mega cool gsi met der 😀
Ich wörd dich jedem witerempfähle 🙂
Flora schrieb am 31. Oktober 2012:
hey Tony!
Ich cha nid meh s?ge als DU BISCH EIFACH MEGA;-)
Danke fuer alles und hoffe mer gseht sich wieder einisch!!ganz en liebe gruess vom Flörli;-)
Julia Scholian schrieb am 30. Oktober 2012:
Hallo Tony!
Der VKU bei dir hat echt Spass gemacht!! Bisher habe ich von Freunden gehört, wie langweilig und "föörig" dieser Kurs sei, aber bei dir haben wir echt was dazugelernt:-) Merci nochmals für deinen Support!!!:)
Ramon schrieb am 24. Oktober 2012:
Hallo Tony!! Du bist echt ein hammer Kerl und ein super Fahrlehrer!! Kann dich nur weiterempfehlen!! Die Fahrstunden mit dir waren nicht nur sehr lehrreich sondern auch lustig und hat Spass gemacht!!!

Hoffe wir sehen uns bald wieder!!!!

Lg Ramon Knecht
Patric schrieb am 3. Oktober 2012:
Hey Tony!
Dein Fahrschulauto hat mich leider im Stich gelassen, jedoch haben mich Deine tollen und lehrreichen Fahrstunden ins Ziel geführt!! Danke Dir für alles und behalte weiterhin Deinen Humor. Gruss
michael schrieb am 12. Juli 2012:
Merci vell mol monsieur diriwächter. Das händ se wörklech sehr sehr guet gmacht, cha me ned ond öber nüt beklage. Het jo quasi bem erste mol klappt. Vell spass i de ferie ond i de zuekonft ebefalls!
Steffi schrieb am 4. Juli 2012:
Heiii Tonyy!
Au iich möcht miich bi dir bedanke für dini Ziit und Unterstütziiig. Bisch en absolut tolle Lehrer mit viel Geduld. Sogar Rückwertsfahre isch mit diir lernbar 😉 Bin mega froh, dassi jetzt au grad bim erste Mal durecho biin. Eusi Samstigmörge werde mer also scho chlii fehle, aber meh gseht sich ja jetzt de amiigs deför uf de Strasse.
Mach wiiter soo 🙂
Angie schrieb am 30. Juni 2012:
Liebe Tony
Danke danke tussig mol för dini gedold & dini super lehrriche fahrstonde! Han super fröid hani bestande, aber met somene super fahrlehrer cha jo da gar ned schief go! Het also wörkli kei bessere fahrlehrer chöne ha! Danke 🙂
Liebs Grüessli Angi
Linda schrieb am 22. Juni 2012:
Tony, i ha mi nomol welle för de super VKU & die wertvolle tipps nach de prüefigsfahrt bedanke 🙂 du besch super! liebe gruess, Linda
Severine schrieb am 7. Mai 2012:
Liebe Tony, ich han mech be Der ganz härzlich welle bedanke för Dini Gedold, dini Närve (wäääg vode Kupplig, aaabeeeem Gas, etc...... 😉 ) und Dini super ufgstellti Art während eusne fahrstonde...

DANKE DANKE DANKE..

PS.... obwohli mi schono muess drah gwöhne so ohni dech em autöli zhocke.... 🙂

ganz en liebe Gruess, alles alles Gueti und nomol DANKE...
Severine
Bana schrieb am 19. April 2012:
Danke viel viel Mol Tony bish deh best Fahrlehrer . Ohni dini hilf wäri nie so wit wie jetz also bish eifach Super-Toni - fahlehre Danke no einmal für die zit . Wünsch dir alles alles gueti und.. Lg bana. 😃
Alexandra Neumann schrieb am 17. April 2012:
Hey Tony!
Danke Vellmal!! Ich ben öberglöcklich, das ich jetzt dPrüefig bestande han!
Nach dem asi 2 mal duregheit bin, hani scho dra dänkt ufzgeh, aber ich han zo der gwächslet, und ha ez dank dinere Helf bestande! Du scheusch ke Müe, und luegsch guet und geduldig dass mer au alles suber im Griff het! Alles Gueti und liebi Grüess Alexandra
Simon schrieb am 8. März 2012:
hoi Tony. Ich danke der föhr die guet usbeldig ond das ich zum erschte mol bestande ha. Es esch zwar länger gange, bis ich sie ka ha, aber be froh, dass ich sie ned 2 mol(oder mer mols) ha müese mache. liebi grüess Simon
milena schrieb am 7. März 2012:
Yess au eg bi dank em toni s erst mol perfekt dure cho. es esch en hammer geili zit gsi. sooo vell erlebnis gha met der. well nur danke sege für gedult und dini hammer usbeldig. grazie! Lg milena.
De Pascalis Marta schrieb am 17. Februar 2012:
Hoi toni du besch en super fahrlehre gsi und immer no dank ter hani mini Prüeffig bestande danke viel mol ohni tech hettis net chonne mache ,du hesch mech das fahre glehrt danke viel mol super fahrlehrer
Alessandro Costanzo schrieb am 27. Januar 2012:
Ciiiiiaoooo Toniiii 😀
Es esch so wiit du bechonnsch äntlech de ihhtrag vo mer.
Ha no welle dankee säge för die ziit ond du weisch joo es hätmi ned jede bem ershte mol dore brocht 😛
Bes am Sa. ede Fahrschtond 😛 ahh ebe ned he.
Bes glii ond nomol danke
Sandrine schrieb am 19. Januar 2012:
Halllooo Tony 😀
danke velll mol das ich zo der han döfe id fahrstond cho.... danke äu för s beld wod mer zuegscheckt hesch... es esch es super gfüehl elei omenandzfahre...nüme abhängig vo dene doofe züg und büs ;))
dini fahrstonde send super..!!!..loschtig ond sehr leehrriich...äu de VKU wo du unterechtisch psuecht mer dank dine wetzli ond das du so uufgstellt besch äigentli no gärn ;)) es het mer sehr sehr spass gmacht zo der id fahrstonde cho ond es esch emmer en motivation xii wenn du xäit hesch "be mer chöme alli fahrschüeller dore!!!" 😀 ond so esches jo denn äu xii... äu ich han bestande äu wenns met iispuure mängisch ned so rächt klappet het ;)) danke dankee tuusig för die super uusbeldig.... ganz liebi grüessli
Ahmetaj Qendrim schrieb am 23. Dezember 2011:
Hey Tony
Danke dir für die cooli Ziit mit dim Golf GTI und natürli au mit dir 😀
Ahfangs vell Geduld bruucht und am Schluss die Sensation ;-))
Danke für alles gä und bliib wiiterhin so cool 😉
bis bald uf de Stross :-))
Jessica Correia schrieb am 2. Dezember 2011:
Du Toni han dr welle säge es isch e mega schöni zit gsi mit dir han dr welle danke dafür das du gduld ko hesch merci.
Steffi schrieb am 24. November 2011:
Toni, i hader nomol welle säge! DANKE vöu mou..ohni dech hättis nie gschafft! Dini Gedold esch bewonderswärt!! Es send loschtigi Stonde gsi met der... Enschöni Ziit ond ebe Danke för aues!! Steffi
Lotti schrieb am 31. Oktober 2011:
Hallo Toni! 🙂 i ha zwar keni fahrstunde bi dir gha, aber i hami glich au no bi dir für di super prüefigsfahrt wölle bedanke 😉 es isch sehr agnehm gsi mit dir & nochdem i gse ha dases gar nid so schlimm isch, het mir das grad chli sälbschtvertroue & zueversicht ge 🙂 danke fürs dume-drucke - das het gnützt 😉 machs guet, liebs grüessli lotti
ilaria schrieb am 22. September 2011:
hey Tony jaaa auch ich hans entlich gschafft =) (die reelli Chance gnüzt 😉 ) d'Fahrstunde bi dir sind super gsi!! Ich bin aber gliich froh, dass es jetzt dure isch!! 😉 Merci für dini Geduld!!!
Liebe Grüess ila
Kristina schrieb am 22. September 2011:
Heyy Toooony :-))
Soo, endlech hani au mini Fahrprüefig hinder mer, de hötig Tag bliebt mer laaang in Erinneriiig 😛 Danke für dini super Unterstützig während mine Fahrstunde und dinere Geduld und Präzision wo dich usmacht 😉

Man sieht sich!

Lg "Kiki" 🙂
Jasmine schrieb am 31. August 2011:
eyy Tony:)) ändlech hanis auu gshaft, be emerna andersh happy:D merci nomouu vör aus:) mlg vo de Jasmine:D
sascha schrieb am 23. August 2011:
hey toni merci für die super Fahrstonde het mega spass gmacht lg sascha
martina schrieb am 21. Juli 2011:
heey tony!! danke veeelll veeelll mol för alles.. dini geduld.. und natürli dis trimme 😉 esch en suuuper ziit gsi! 🙂 etz chasch dini ferie so rechtig gniesse.. wönsch der ganz en gueti ziit!
lg martina
Fabienne schrieb am 20. Juli 2011:
Hey Tony!!

Danke der vel mol för dini Onterstötzig und dini Geduld! Dank der hani höt bestande 😀 Isch super gsi mit dir merci vel mol !! Wünsch der na en gueti Ziit, schöni Ferie und danke för alles ! Lg, Fabienne
patrick schrieb am 19. Juli 2011:
yeeeeees entlech prüefig bestande danke tony för dini suuuuper uusbildig bessere fahrlehrer gehts nienee anderscht esch meeega cool gsie =) gueti ziit no und mach wiiter so =)
Noémie schrieb am 19. Juli 2011:
YIPPIEE!!!! I has ou gschafft und Prüefig bestande!
Tony i wott dir eifach no einisch vo härze Merci säge für dini super Usbildig, für dini Geduld und Usduur i mine Fahrstunde! 🙂
I hätts niene besser chönne lehre, do bini überzügt!
Danke viu mou und ganz ä gueti Zit wünschi dir!
liebi Grüess
Noémie
Stefan schrieb am 12. Juli 2011:
Yeeeeesss =)) au ich han bestande! Endli chani mis Auto mol chli bewege 😀

Dur das ich dech scho kennt ha eshes mer ned schwer gfalle mech för en Fahrlehrer z'enscheide; ond i mues sege i bereues kes bezeli! Du besch en superguete Fahrlehrer wo sehr streng esh aber nie d'Nerfe verlürt! Esh würkli toll gsi welli jo emmer weder en Fehler gmacht ha xD

Hoffe me gseshts sech weder mol uf de Stross wennt witeri Lehrling stets guet usbeldisch 🙂

Lg Stefan
Linda schrieb am 18. Mai 2011:
heeeeiii Tonii, au ich hasch gschafft troz blonde haar xD

leider getrau mi z berlin nani ufd strass de verkehr esch zu krass und d Autofahrer rücksichtslos und gseh dank der jeede Fehler wu si mache =D dänke vill a de under anderem wel em Filmstudio (do wu ich es praktikum am mache be) en Lady Gaga perücke hanget.. freu mi uf min isatz bi dim pokertreff as baargaga ^^ bis bald und danke für alles!!
Sanja schrieb am 13. Mai 2011:
S esch mer ned schwer gfalle mich z entscheide zu wellem Fahrlehrer dasi wett, mer händ jo ned so vell Gueti wie dich!! hihi

Jo Tony, dank der hanis au gschafft! 😀 wer mit Froid richtig autofahre lehre & ned 2mol ad Prüefig wett, isch bim Tony genau richtig!!

Du bisch eine vo de Beste Fahrlehrer, hämmer jo au ufem Stva höt ghört! 🙂 und da tueni gärn nomol bestätige!!

Du machsch dini Arbet grandios und vorallem mit Liebi, chasch richtig stolz uf dich sy(!!!) witer so!!!

gaanz liebi Grüess, Sanja
Selina schrieb am 18. April 2011:
..Wuhuuu...Prüefiig bestande!!

En super Fahrlehrer, sträääng aber loschtig =) .... Bim Tony wirds nie langwilliiiig =)

Isch en tollii Ziit gsi!! Danke!!
nelli schrieb am 27. März 2011:
du besch schinbar en supertyp..hehehehe
Marijeta schrieb am 22. März 2011:
Heeyyy Tonyy =)

besch wörklii en superr Fahrleher met vell Geduld, Humor und es esch emmer weder lustig.. hehee.. chani nur witer empfehle !!!! so jetzt semmer beidi meeegaaaa glücklech da jo sogar ich bestande han, de Autoschlössel weder ganz esch und ich min Itrag hinzuegfüegt han =) =) !!

esch en schöni ziit gsi, aber jetz Achtung: Marii esch ohni Tony meh of de Stoss :S hahahhaaa

Lg marijeta
Lena schrieb am 9. März 2011:
Gueti Stemmig ede Fahrstonde, Sechers Gfühl em Strosseverchehr, Prüefig bestande, es tolls Auto ond natürli en super Fahrlehrer! Danke vell vell mol!!
ond jetzt: LET'S DRIVE!
Nora schrieb am 5. März 2011:
Hallo Tony!
jetzt hanis ou no gschafft do dri zschriebe...merci vellmol för dini lehrriche ond trotzdem loschtige fahrstonde!
dini gedold hani sehr gschätzt, mach wiiter so!
lg nora
Luka Brkic schrieb am 3. März 2011:
Hejj Tony
Esch herrlich gsi met der.
Het emmer Spass gmacht nd s' Ergäbniss seit jo alles, Prüefig bestande alles super.

Merci nomol nd hebs guet
Jacqueline Näf schrieb am 2. März 2011:
hoi tony!
du hesch en super job gmacht!!! deför beni der sehr dankbar!
mach wiiter so
liebi grüess

jacqueline
Manuel schrieb am 18. Februar 2011:
Nach scho fast emene Johr nun also doch no min Versprochnigi Ihtrag: De Tony beldet i sinere Fahrschuel kei Autofahrer us sondern Fahrprofis!
Merci für din ihsatz, mer händ recht geduld brucht 😉
Linh schrieb am 19. Januar 2011:
Hey Tony,
Jetzt hanis endlich au gschafft, und das alles dank der.. bisch de bescht Fahrlehrer mit vel humor und gedold.. cha di nome witter empfehle!!
Hoffe mer begägnet sich bald mol uf de stross ^_^

Liebii Grüess
Alberina schrieb am 11. Januar 2011:
Lach echli hesch mer immer gseit,jez chani strahle han mini Autoprüefig bestande...besch en super fahrlehrer ben froh dasi zu der cho ben...merci nomol...mer gseht sech secher machs guet!!! PS: die wo zum erchte mol wend düre cho meldet euch bem Tony
Andy Schmid schrieb am 6. Januar 2011:
Guete Morge Toni
Ben met der super ins neue Jahr gstarted 😀 super grad bem erste mol dore z'cho. :p Ond sogar ohni super-patzer!
Merci för alles
Nic schrieb am 21. Dezember 2010:
Heey Tony, es esch echt super jetzt hani endlech de Uswis. Merci vell mol für die cool zit!
du besch echt en garantie zum ade prüfig düre cho 🙂 (natürli bem 1. mol)
lg
denic schrieb am 30. November 2010:
endlich hanis gschaft endlich bestande tony meci för alles blib so wie besch ond alles gueti wönsch ich der !!
Kathrin schrieb am 6. November 2010:
Lieber Tony, ich bin sehr glücklich, eine so gute Ausbildung genossen zu haben und mit einem leichten Gefühl durch die Prüfung gekommen zu sein. Danke vielmals!
Mirco schrieb am 29. Oktober 2010:
jetzt hanis ou gschafft ond dörf mi do verewige ... 😉 mersi veu mou es het mer emmer spass gmacht be der i de fahrstondene ond i be mer absolut secher dasi de rechtig fahrlehrer gno ha! werde di uf au fäu witer empfähle! lg
Annika schrieb am 28. September 2010:
soo ez schrieb au ich no öppis ine...! Danke Tony för dini gueti Usbeldig, i'm so happy! Ich ghör di emmer no hender de chrüzige 🙂 Mach wiiter so! Tschüüüüss
Alket schrieb am 16. August 2010:
Respekt an Tony, für sini gueti leischtig als Fahrlehrer. Danke
Ferati schrieb am 12. Juli 2010:
Herr Diriwächter de bescht Fahrlehrer do ide Region...
Chani wörkli nor witer empfehele
😉
Zyed schrieb am 16. Juni 2010:
Meiiiisssteeer....so..au ich has endlich hinder mir...tonyy nur dank dir, chani nur witter empfehle!!!! danke vill vill moll und bis bald.
Laura schrieb am 15. Juni 2010:
heeeeeeeeeeei tony ;)...
danke för alles ha mega freud ka höd.. und stell dir vor has doch na gschaft dir is GB z schribe :D...
ha di grad vori gseh verbi fahre do z aarau :D... glg laura danke
Marco schrieb am 11. Juni 2010:
MISTER DIRIWÄCHTER!
soo jetz hanis hindermir und ben uu froh hani das gschafft, und ohni dech wär da sicher nie so guet gloffe. besch würkli en super tolle typ, und werde die fahrstunde natürli scho vermisse, und vorallem au die geili Maschine met de neue "GTI-Tepplichliii" 😀 chan dich nume wiiter empfehle. machs guet. meh gseht sich uf de strosse 🙂 gruess Marco
Sabrina schrieb am 31. Mai 2010:
Hallo Toni!
Juhui, chas fasch ned glaube und ha mega Freuid!
Danke vel mol för dini super Begleitig und dini grossi Geduld!
Liebs Grüessli
Sabrina
Meli schrieb am 20. Mai 2010:
Juhui... höt esch en super tag ond ich ben uh glöcklech ond erliechteret. Merci vell mol för die schöni,lehrrichi ond lostigi ziit ond för die super vorbereitig uf dprüefig=)...
liebs grüessli
stefi schrieb am 23. April 2010:
ciaoo toni!!!

Chasch der ned emol vorstelle wie glöcklech i be, ond das alles dank der, besch eifach de bescht fahrlehrer wos get danke för alles un carissimo saluto cia ciaoooo
Marko,Vw Garage Hochstrasser schrieb am 31. März 2010:
Ja so Tony zerscht mal Danke viel mol für dini Geduld Hilf und alles was du mehr glert hesch,ez fahri alei im züg ume und muess mi alei über gwüssi Marke und Ihri Fahrer ufrege wo ez kei Marke säge du weisch weri meine.Also danke nomal witr hen viel Erfolg mit der beschte Fahrschuel wos get.Gueti fahrt wünscht ders Vw Team vo köllike!!!!
Florian Zbinden schrieb am 21. März 2010:
Bin nur kurz auf euer Website vorbeigekommen. Gefällt mir sehr gut!
rafi schrieb am 17. März 2010:
hoi toni
ich mues säge, eläi dor d'gägend z'fahre, macht jo scho au sehr vel spass! aber ebe, s'esch eifach ned s'gliche ohni de super sympathisch typ namens tony näbedra... ich hoffe du hesch witer so vel freud a dinere arbet ond me begägnet sech secher ab ond zue im verchehr!!
liebi grüess, rafi
SIlvan schrieb am 4. März 2010:
Sali Tony
I be hüt grad nomol nacchdem I bestande ha, mini Prüfigsfahrt go nochefahre. natürli alai hihi. Danke nomol für all dini Müh und Geduld.
Tanja schrieb am 24. Februar 2010:
Heyyyy Tony
Ongefähr voerere stund beni zrogg cho ond i ha BESTANDEEEE!! :)) I be öberglücklech, i danke der rächt härzlech för die super usbeldig woni bi der ha chönne mache!! Esch ächt e tolli ziit gsi woni werde vermesse. Besch de beschti fahrlehrer wos get, i werde dech allne empfähle!! 🙂 Danke vell vell mol! Häb sorg ond machs guet ond wiiter vell erfolg met dine fahrschüeler!
Vellecht begägne mer öis jo mol ofde stross hihi 🙂
Ps: Vergess ned "waaaaas?" 😀

Liebs Grüessli Tanja
Julia schrieb am 18. Februar 2010:
Hallou Tony 😀

Danke schön för die lehrreichi, luschtigi ond cooli zit. Nume dank der esch sfahre lehre wie em flug vergange!! De geschtrige Tag werd ich nie meh vergässe, ändlech esch es sowit gsi 🙂 ond nume wil ich so guet vorbereitet gsi ben, esch dprüefig rasfatz verbi gange (dass ich ned emol einisch a "GOPFVERDAMMI" dänkt han 😀 hehe)!!! Ich hoffe du brengsch witterhin erfolgrich dini schüler durch dprüefige dore ond werd dech allne als fahrlehrer witterhin empfehle!!!!

Merci vel vel mol… Wünsch dir witerhin alles alles Gueti!!!! Bis bald!

Lg Julia
andy H schrieb am 15. Februar 2010:
He Tony de 100sti Itrag muss vomer sie heheh au wenn halt chli spot.. 😀 Danke der nomol vell mol dasis dank dinere helf gschaft han und het spass gmacht met der z fahre chan de Tony nur jedem entfele 😀

GUETI FAHRT

LG ANDY
Cathrin schrieb am 20. Januar 2010:
GESCHAFFT!Das Werk ist vollbracht!
Danke für deine unendliche Geduld, du bist der beste:-)
ich frage mich nur was ich jetzt mit der ganzen zeit machen werde?
Vielen lieben Dank für alles.
Cathrin
Danilo schrieb am 23. Dezember 2009:
TONNYY
MER HÄND ES PROBLEM=)
i has gschaft:D ond das nor dank der! merci vel vel mol...
werde eusi lachafäll ned vergässe...
ond es kafi liet ab ond zu mol denn 😉
lg dani
Kati schrieb am 18. Dezember 2009:
Heej Tony

Werd die Ziet mit der mega vermisse, bin scho fast es bitz trurig, dassi bestande han 😉 hehe ..Du biisch ächt en super Fahrlehrer und ich hätti au nie en bessere gfunde ..Du biisch eifach de besti und ich werd dech vermisse

Grüessli Kati
Manuela schrieb am 27. November 2009:
Hoi Tony

So, ab höt ben I au ohni L uf der Stross azträffe.

Danke föu mol för die lehrriche ond humorvolle Fahrstonde. Mach wiiter so du besch en super Fahrlehrer.

Alles gueti ond me gseht sech secher weder mol uf de Stross oder sösch ergendwo

glg
Manuela
Anna schrieb am 26. November 2009:
Hallo Toni
So, seid 5 Tagen kurve ich nun alleine und ohne deine Unterstützung in der Gegend rum. Bin durch den ganzen Aargau gefahren und habe es äusserst genossen. Vielen Dank für all die humorvollen und sehr professionellen Stunden. Ich bin überzeugt dass du auf dem besten Weg bist, der herausragendste Fahrlehrer im Aargau zu werden. 🙂 ganz herzlichen Dank!!! Wünsche dir von Herzen weiterhin viel Freude an deinem Beruf und viele gute Fahrschüler. 🙂 liebe Grüsse Anna
Mich?le schrieb am 10. November 2009:
Hallo Tony!! Soo, ha jetzt doch no ziit gfonde, zom der is gästebuech z\'schriebe! 😉
Danke der vell mol för die lehrriiche ond wetzige fahrstonde! =) S\'esch scho no speziell plötzlech eleige imene outo dörfe z'hocke.. Wönsche der wiiterhin alles gueti!

lg Michèle
Mele schrieb am 8. November 2009:
Huhu Tony,

Merci viiiiielmol für dini Hilf und di lustige Fahrstunde! Irgendwie vermissi die scho 🙁 Und de Golf vermissi au *schluchz*

JO ABER ...

hehe, ich bi ez no niiiiie elei gfahre, ha irgendwie Bammel, aber chunt de scho guet!

Wünsch dir wiiterhin alles Gueti und mer ghört sich (weg Schlüüderkurs und das Zügs)
Nicole schrieb am 5. November 2009:
Hello Tony

Juhu es isch gschaft.... wenn au uf dä letschti drücker.... Merci vellmol...

lg nicole
Patrizia schrieb am 29. Oktober 2009:
Vielen Dank für die Hilfe zu meinem Führerschein. Nach langer Zeit und vielen Stunden haben es auch wir GESCHAFt! Weiterhin viel Erfolg und Geduld
Sebastian lüthi schrieb am 19. August 2009:
hei tony....

be meeega stolz das i mini prüeffig gschafft ha...^^
natüürli häti das ne gschafft ohni dini helf..xD
merssi för alles bes glii..

Baschi
Céline schrieb am 18. August 2009:
Ciiaoo Tonyy 🙂

de 09.07.09 werdi secher nie vergässe... i be so froh gsi dasi mis Ziel erreicht ha... i danke der vell mol för dini Onterstötzig, ohni dini Helf hättis secher ned gschafft :)...
i ha mech uf jedi Fahrstond gfreut gha, es het mer emmer mega spass gmacht met der... hoffe vergessisch mini Spröch ned :)) hehe...

blieb wied besch ond mach witer so... das de bescht Fahrlehrer besch wösse mer jo ond das werd sech au ned ändere ;)...

gaanz liebi grüess
Céline
Christian schrieb am 18. Juli 2009:
heeyy ciao Tony 🙂

I ben so froh hanis jetzt au gschaft ond das nor dank der 😉 es het wörkli emmer spass gmacht ide fahrschule osert wo ich paar mol scheiss baut han aber was i weiss esch du besch de bescht fahrlehrer ond werde dech au secher witerempfäle 😉 ich danke der för alles, besch de bescht blib so wit besch ond alles gueti wönschi der...

gruess Christian 😉
Saim K. schrieb am 29. Juni 2009:
Hellou Tony

Au ich hander no es riesigs Dankeschön welle säge, för die geniale fahrstunde =) Danke dasd sofell Geduld gha hesch met mer 😉 Schlussentli hets höt jo dochno klappet. Zwar mitere Ehrerondi, aber bestande esch bestande 🙂 Danke nomol fell tuusig milliarde millione mol, dasmer du sBrummbrumm fahre so genial biibrocht hesch. Besch ächt en easy Typ 😉 I werde di uf 100% wiiterempfäle. besch de Bescht !!

Ganz en liebe Gruess ond bes bald

Saim K.

P.s. Fell Glöck no bem Pokere 😀
Angi ( bangy.. ) ^^ schrieb am 8. Juni 2009:
heii heii tony.

JuHUii danke 1000 ben echt froh han ech sone supper Fahrlehrer wie dech gha!! du hesch mech suuper uf alles vorbereitet, und trotz Nervosität het den schlussendlich alles klappet so wies het mösse si.. uff.. beni froh.. dankeh au för dini Geduld wo du gha hesch wen ech weder mal angj-fähler-Tag gha ha...:D

jaja, ez heisst halt let's drive fahrschule angi fährt alleinnne
:)) fasch schad.. esch emmer uh lostig xi met der em auto aber glich mängisch bez sträng aber dasch scho guet ..

wönsch der no es schöns tägli und wiiter hen so vell glöck met dine fahrschüeler!!

lg angj
Soraya schrieb am 8. Juni 2009:
Ueee Antoooo

Han dänkt i schrieb der weder mal dri :-)....

soooo fahre scho set bald einehalb johr unfallfrei (ossert mal paar bülene bem parkiere hihi aber das send halt fraue oder)....hader na för dini glöckwönsch welle danke.....hoffe es lauft alles guet bider und du besch schön dini Fahrschüeler am unterrechte mer wösse ja dass du das super machsch :-
)...

Machs guet

Grüessli Soraya
Sarah schrieb am 20. Mai 2009:
Hejj Toni... De Hüttig Tag werdi niee vergässee!!

-__2o.o5.2oo9__-

Ich danke dir für die lehrriichi Zit woni be der kha han.. Besch de coolst fahrlehrer!! :)))

WIR SIND ALEIIN ALEIINN ALLEIIINN haha.. mer hends emmer mega lustig kha..!!

Ich wünsch dir en mega schöni ziit .. :))

und i werd di sicher witer empfähle!! Liebi Grüess Sarah

Voll krass ey man 😛 :))
Oliver schrieb am 23. April 2009:
heeeyy toni:D
ha mech be der welle bedanke för die schöni ond vorallem lehrrichi zit woni be der gha han. du hesch mech optimal ofs prüefigsdatum vorbereitet, eso dasi nome selber heti chöne dorgheie, aber schlossendlich esch jo alles guet cho:D
ich cha dech met reinem gwösse wieterempfele: du weissch genau ond hesch es gschpüri wie met jonge lüt omgo. I Hoffe chassch dini Serie no es langs zitli hebe. Liebe gruess Oli
Miro schrieb am 6. April 2009:
HEYY TONI

Be sooooh froh das i bestande cha dank dir und es hinter mir cha... Dank miner fröndin manuela beni zu dir cho und werd di sicher witer empfähle.. besch en suuuper fahrlehrer wo weiss wie umgah met eim.. Wünsch dir no e gueti ziet... Lg miro
Mättu schrieb am 27. Februar 2009:
HEY HEY HEY HEY TONIII!!!!


DU BISCH DE GEILST SIECH WONI KENNE DANK DIR HANI DE GEILST TAG AM 27.2.09......

I HAS BRUTTAL GNOSSE MTI DER IM AUTO ZHOCKE UND AUTO FAHRE ZLEHRE....

I CHA NOR SÄGE RESPECT FÖR DAS WO DU GMACHT HESCH UND MIR SO VELL BIIIBROCHT HESCH :d:d:d:d

ICH WERD DICH ÖBERALL WITTER EMPFÄLE WELL GENAU DE TONI DIRIWÄCHTER ISCH DE EINZIG FAHRLEHRER WO TSCHEGGT UM WAS ES GOT...
UND ER VERSTOHT EUS JUGENDLICHI EIFACH HAMMMER...

NEI MERCI MERCI VELL MOL FÖR ALLES TONI

MEH GSEHT SICH SICHER GLI WEDER MOLL.........TOI TOI TOI WITTER SO WIE BIS JETZT.....


en ehrfreuliche gruess

Matthias
Kevin schrieb am 15. Februar 2009:
Ciao Tony

Jäjo, de Friitig de 13. Februar 2009. Ab sofort min Lieblingstag! Genau denn, om ca. 11:15 het de Experte Mr. Zanatta chönne säge: "Jawohl, bestande"
Du hesch zwar nix anders erwartet gha, aber nor welli bes am Schloss kämpft han, genau dorom hanis au gschafft. Em Nachhinein en Super-Tipp gsi vo der! =)

Ich ben emmer gärn zo der id Fahrstond cho, welli au emmer zo 100% die nötigi Secherheit gha han (de Mr. Diriwächter passt emmer uuf) ond well mer au wörkli öppis glehrt het! Das esch doch super.
Näbebii emmer die wechtigschte Poker-Tipps ond Tricks uustusche, jo das muesi jo do ned erwähne 😉

Of jede Fall wönschi der wiiterhen vel Erfolg ond dass dini Straight-Serie vo „Bestande-Fahrschüeler“ möglechscht lang werd ahebe!

Me gseht sech secher weder einisch of de Stross oder am Poker-Tesch!!

Liebe Gruess ond nomol es Riese-Merci a dech ond au ad Helen
Kevin
Mina schrieb am 12. Februar 2009:
Lieber Toni,

schon beim VKU dacht ich: du bist ein perfekter fahrlehrer:). wirklich wie du das machst ist unglaublich, irgendwie schaffst dus einem mit deiner art alles wichtige für, neben und auf der strasse beizubringen, so dass mans einfach nicht vergisst:)

Und eben durch das coole mama+papa team ( du und die helen) bin ich dann noch in den genuss deiner fahrstunden gekommen 🙂 ihr zwei kombiniert euch wirklich prima 🙂

undd ich fands super mit dir, wirklich extrem super:)
Mach weiter so, viel spass beim pokern und beim fahren.

Ich wuensch dir alles alles Liebe im Leben und bleib einfach wie du bist :).

Accchhjaa und letztens warst du hinter mir an der ampel 🙂 gemerkt??!!!
.....unnnnd mein prüfungstag wie ihr zwei euch mitgefreut habt 🙂 .. fast wie richtige eltern 🙂 ...

all the best, die Mina 🙂
simon schrieb am 9. Februar 2009:
hey toni! es esch zwar scho es ziitli här sed mine fahrstonde be der^^ esch en super ziit gsi, hed emmer spass gmacht ond i han einiges gleert... was au de experte a de prüefig hed chönne bestätige^^ wönsch der no wiiterhen vell erfolgrichi fahrschüeler, en gueti ziit ond bliib so wied besch! lg simon
ps: danke förd charte;)
Manuela Filipovic schrieb am 14. Januar 2009:
Hey Tony, ha dänkt i meld mi widermol, dank der beni jetzt e gueti Fahrerin 😛 Und jetzt muess mi Frönd no be der durecho 😀 Liebs Grüessli, Manuela
Sandra schrieb am 6. Januar 2009:
Hallo Toni. Ha nomol welle danke säge för die super Fahrstonde woni beder gha ha. Be super froh hani bestande, aber natürli met dere usbeldig be der käs wonder! Machs guet.
Sanji schrieb am 12. Dezember 2008:
Hey Toni!! Jahh au durecho!
Isch e super ziet gsi mit der!
Het mer immer Spass gmacht.
Het zwar die Ziet brucht aber am Schluss het sechs glohnt!

gruess
Sanji
Lisa schrieb am 8. Dezember 2008:
Hey Tony has ändlech au gschafft, yihaaaaaaa! 🙂 Ich danke der vell vell mol för die usgezeichneti Usbeldig, you are the best! Be höt scho go fahre met mim petit Auto... s'esch scho komisch ohni Tony... werd di vermesse!

Liebe Gruess

Lisa

P.S.: Scheck mer doch s'Fotti uf d'E-Mail wenns schaffsch... 😉
Lebi schrieb am 28. November 2008:
hoi toni jääääh i cha geschafft mich häts letzt ziet echli agschisse aber es hät sich am schluss glohnt!merci vell mo ich wünsch dir no schöni zite!grüssli lebi
Lili schrieb am 14. November 2008:
Hoi Tony...=)

jo gschafft hanis jetzt au met autofahre..=) merci för dini usbildig.. esch echt super gsi..=)
mis citrönli het rechtig freud, dassis ändli eleige chan bediene..;)

liebi grüess

Lili
Melinda schrieb am 10. November 2008:
Hallo tony ich ha dir wöue merci säge für die usbildig.....
Het mega spass gmacht au wenn ich mengisch katastophal gfahre bin und isch immer mega luschdig gsi, ich vermisses jetzt scho hihi......
oki du ich wünsche dir en gueti zit und blib so wie du bisch du machsch das echt mega guet!!!!!!!!! gggggggggggglg.
Müller Flavio schrieb am 10. November 2008:
Danke vel mol Toni.
Besch ächt en guete Fahrlehrer ond en korekte Typ! Merci
Räme schrieb am 15. Oktober 2008:
Hey Tony! Merci vel mol för die super Usbeldig woni be der han chönne mache. Au wens bem iifahre vor de Prüefig en chlineri Katastrophe gsi esch. Wönsche der en gueti Ziit, heb sorg ond mach witer so besch en super Fahrlehrer. Werde di secherlech witerempfäle wen mol öper en Fahrlehre met vel Gedold suecht. Gruess Räme
Roli schrieb am 9. Oktober 2008:
Hoi Toni! Also Dini Prüefigsfahrt het sich jo voll uszahlt!! Merci velmol und bes bald am Pokertisch :-)))
leo schrieb am 23. September 2008:
Hola,
Ich hatte mit Tony sehr gute Erfahrungen gemacht. Für alle die auch bei Tony die Prüfung gemacht haben, geht auf den Fahrlehrervergleich www.foomla.ch und gebt ihm ein Feedback. Grüsse Leo
Juliana schrieb am 28. August 2008:
Hey Tony!!!! I danke der vel vel mol för alles! Besch en super geniale Fahrlehrer! Esch mega lustig gsi met der, ohni dech hätti prüefig gester ned bestande!!! 🙂 machs guet ond hoffentli bes bald....grüessli julie
X.Kerqeli schrieb am 18. Juli 2008:
Hoi Tony. Ich danke der för dini Fröndlechkeit, Geduld, und för dini Spässli, hesch mi emmer ufgstellt, met der het s`Lärne echt Spass gmacht. Besch en super nätte gute Fahrlehrer. Mach wiiter sooo... und bliib wie`d besch. Härzleche Gruess Leonard und Xh
Hug Linda schrieb am 17. Juli 2008:
Hey Toonnyyy

Thanks för dini Geduld=)...be amigs ned eso schnäll em begriffe gsi...Werom muess me au so mega doof lang retour öba 2 Krüüzige fahree....so en kakk...

Oda was wär na cools gsi...ach ja...

Es geht ke schlächti Fahrlehrer numme schlächti Fahrschüeler=)

hehe

mer 2 hei scho en cooli Zyt kah=)

Inne, usse, siii...ähhmmm schulter=)=)

du besch mer scho aine=)

wönsch diar en nice zyt u vellech gseht me sich mal of de Street=)

Lg Linda
Sven Larcher schrieb am 3. Juni 2008:
Hey Toni, besch ächt en guete Fahrlehrer!
Danke vel mol, i empfähle dich den wiiter 😉

Liebe Gruess
Sven
Schenk Dani schrieb am 9. Mai 2008:
Hallihalloo

Toni; Ech cha die wörkli jedem nur witerempfehle, du als Fahrlehrer strahlsch eifach emmer en brutali rueh us und besch eifach emmer gedoldig ( wer demfall scho ke bruef för mech 🙂 -) .. Jedefalls danki der för die gueti usbeldig zum Fahrzüglenker, unds Resultat hesch jha gseh be mer ..
Also den gseht mer dech secher wedermal uf de stross am cruise --- greeez dani
Büschli schrieb am 29. April 2008:
Haaalllllloooooooooo 🙂

be wie emmer weder zvell spot dra,aber so kennt mer mech jo....Merci,Merci,Merci för alles.Ich ben ächt froh das ich dech als Fahrlehrer gha han und chas jedem wieter rote.Besch emmer motiviert und geduldig gsi au wenn mer mol ned gern röckwärt fahrt.Dankeschön nomol esch e schöni zit gsi....Mer gseht sech de secher weder e`mol ufem Gleis 1 🙂 LG Büschli
Annina Nadler schrieb am 23. April 2008:
Hallihallo...
so ändli hanis au mol gschafft mech do izträge...! Ha mi nomol för alles welle bedanke, vor allem förs föteli, wod no gscheckt hesch... bes jez beni also onfall-frei ond blitz-frei gfahre! wönsch der wiitherhin alles gueti! Liebe Gruess Annina
Jeannine schrieb am 20. April 2008:
Hey Toni;)
I han jetzt mini 35´ooo km unfallfrei gfahre u han dänkt, das esch e Grund zom der is Gästebuech schribe;-)
Liebe Gruess, Jeannine.
Manuela schrieb am 15. April 2008:
Heey Tony.. Merci vilmal für die tolle Fahrstunde und dass mi bem erste Mal durd Prüefig bracht hesch 🙂 Alles guete ide Zuekunft wönschi der! Gruess Manuela
Blerim schrieb am 13. April 2008:
hey tony 😀 sorry das i erscht jetzt schribe 😀 aber be set 2 täg nömme dihei hehe nor no am umefahre 😀 du besch de bescht fahrlehrer eifach de geilscht, heschmer prutal vell glehrt! wönschder alless gueti ond werdi vermesse hehe . ajo d`helen isch au en prutal zwägi und hetmer au spass gmacht met ehre zfahre 😀 gruess blerim
Reto schrieb am 31. März 2008:
Hey tony!! ha der eifach nomol welle danke säge för die "sackstarche" fahrstonde:-)
Mi corolla esch ou emmer no ohni chratzer onterwägs ond dodemet chame säge du hesch mers ned schlächt glehrt. Hoffentlech blibts eso!

Ich hoffe du hesch ou witterhen eso gueti fahrschüeler wenich eine gsi be:-)
Raphi Huber schrieb am 19. März 2008:
So Tony.. Has trotzdem no gschaft!! Sry.. ha da chli Stress gha.. Mues der würkli danke, dasi d'Autoprüefig so zackig und elagant 😉 ha gmaischteret, en grosse Teil muesi der verdanke.. Besch würkli en super Fahrleher. Wird natürli Wärbig mache, woni nur chan 😉 De Dino isch jo schos Erschte Produkt. Jetzt hesch alli 3 Huber's dure.. So, im Name vo all 3 Huber's wünsche mer der Glück und das dini Fahrschüeler au immer so "bravurös" durechömed wie alli 3 Huber's 😉 hehe..
Schöne
greez raphi
matthias Grütter schrieb am 29. Februar 2008:
jäjo grad bem erste mou gschafft. obwohl i die ganz woche scho nervös gsi be. gued hesches wenigstens du ruhig gno. es en schöni zit gsi die fahrstonde. i werd mi secher no a mänge seich ergend einisch weder erenere wo i de fahrschul paaist esch 🙂 i danke no einisch vör die guedi usbeldig
Tamara Hirschi schrieb am 29. Februar 2008:
Hey Toni, so jetzt hanis doch gschaft. Hets ned dänkt und deno mit so weni fehler und so gelasse wieni gsi bi. Das verdanki dir und dinere Lehrriche und guete Schuelig, sowie dinere Gelasseheit und Zueversicht! So hebs guet und lueg jetzt zu dinere Gsundheit. 🙂
Anita schrieb am 4. Januar 2008:
Heeeey saliii Tonyy!!!!

So,jez fahri auscho sett
2 Mönet onfallfrei uf de Stross.
Danke vell mol för die lehrriche ond sehr loschtige Fahrstonde. Hed jedesmol rechtig Spass gmacht, näi ächt.:-)
Wönsch der es super Johr 2oo8, gueti Fahrt ond natürli no velli so liebi Fahrschüeler wie echs ame gsi ben.;-)

Grüessli Anita
Soraya schrieb am 22. Dezember 2007:
Eyyyy Antooo....i weiss fast ned wasi söll sege es esch eifach hammer gsie met der ade Fahstunde es het mer so vel Spass gmacht du hesch so vel gedold und alles fendi eifach super wie du das machsch i danke der eifach för alles fendes fast schad dasi jetzt kei Fahrstunde meh met der han 🙁 ... i wönsch der witerhen alles gueti und mach witer so und vergess das Wort "Zäggli" nie 😉

Grüessli Soraya
Valeria schrieb am 21. Dezember 2007:
Hoi tony, dank viel mol för dini geduld, bisch en super fahrlehrer. Mis Wiehnachtsgschänkli han i höt becho mini Fahrerausweis. Dank dinere Hilf.. Merci viel mol...
Raffi schrieb am 20. Dezember 2007:
Hallo Tony

Herzlichen Dank für die tolle Ausbildung.
Herzlichen Dank auch für die empfehlenswerte Prüfungsfahrt bei Helen(Fahrkultur).
Es war eine tolle Zeit…1 Versuch – 1 Erfolg (Praktische Prüfung). Auf deinem weiteren Weg als wohl "bester Fahrlehrer im Aargau"…;-)…alles Gute.

Gruess Raffi (Rechtsboge-Profi)
Carmen schrieb am 17. Dezember 2007:
HEY TONY.......
Danke vell moll för die geniali Länkerusbeldig.......Guet de Golf het amigs ned so welle ispure wie ich aber das verzeih ich em jetzt no hihi.. neinei aso han mega vell chöne be der lehre und han mi emmer gfreut uf dfahrstond wenes chlises Chend ufs Wiehnachtschendli......Wönsch der witer hend vell Spass und Glöck.....und wels so schön gsi esch no einsich merci vell moll.......=)
xhemil schrieb am 3. Dezember 2007:
sali toni..merci för die guet usbildig ...bin scho en rechte fahrkünstler..;)
bisch emmer guet glunt gsi und fahrstunde hend immer spass gmacht,machs guet
Mélanie schrieb am 9. November 2007:
hoi tony
i ha jetzt mini prüfig au gschafft. ha mech au no mol wele bi der bedanke. be froh gsi das i gwächslet ha zo der. has emmer lässig gfonde bi der. mach witer so
Monika schrieb am 27. Oktober 2007:
Sali Tony
so ich has jetz au ändlech gschafft, dir en Itrag is Gästebuech zschriebe... Härzleche Dank nomol för dini super Usbildig ond dini Geduld wo du immer gha hesch, au noch dem ich die ersti Prüefig verhaue han...du hesch immer a mech glaubt ond das find ich eifach genial. Mach wiiter so, finds immer cool weme di ame z Aarau gseht, äntweder am Bahnhof oder i de Beiz...
Grüessli Monika
Nadine Gautschi schrieb am 26. Oktober 2007:
hoi tony!
dachte ich verewige mich auch noch in deinem gästebuch, obwohl ich ja nur ein bisschen deine schülerin war:) merci für die tollen fahrstunden und den auch tollen vku:) werde beides in guter erinnerung behalten!
weiter so, du und helen seid beide echt coole und einfach wirklich gute fahrlehrer!:)

liebi grüess
nadine
Daria schrieb am 7. Oktober 2007:
Ciao min Diktator!

Obwohl du immer no min pulli hesch bini jezt so lieb und schribe dir i dis geliebte gestebuech 🙂

Merci für din iisatz und dini geduld, weni nid immer geeeeeeeeeern links abboge bin und han welle rechts goh 🙂 ap und zue hani ja au s blinkic vergässe 🙂

wünsche dir wiiterhin viel spass mit dine öberdurchschnittliche fahrschüeler!!!
Ursina schrieb am 26. August 2007:
Hallo Tony!
Merci vel mal für din iisatz, zom mir s autofahre bibringe. jetzt bini scho drü woche zfuess underwägs...im moment in genf. aber i muess natürli immer nach de kuule auto usschau halte;) es het u spass gmacht bi dir ide fahrschtund und ich tuen dich uf all fäll witerempfähle!
liebe gruess ursina
Tanja schrieb am 18. August 2007:
Hallo Tony! Danke nomol för die super usbeldig ond die tolle fahrstonde. Be emer gern för de uf aarau cho metem roller, egal öb rege oder sonne 🙂 Mach wiiter so!!! Lg tanja
Debby schrieb am 13. August 2007:
sali tony...
ben be diar vor 3 jahr ent fahrschuel gsi..und fahre emmer na unfall frei:-))
besch en geile siech..wiiter so!!!!!!!!
Sarah schrieb am 29. Juli 2007:
Hey Tony
Merci vielmol für dini Geduld, vor allem bim Rückwärtsfahre ... 😉 I bi so froh, dass mer's doch no gschafft händ. Mach wiiter so!
Liebi Grüess,
Sarah
Monika schrieb am 19. Juli 2007:
Hey Tony
Ha mi ganz herzlich bi der welle bedanke, für die super Usbildig!! Bi mega gern zu der id Fahrstunde..
Wünsch der no alles Gueti uf dim wittere Wäg als Fahrlehrer 🙂 bisch eifach de Best!!
Liebs Grüessli Monika
Eloy schrieb am 17. Juli 2007:
Hey Salü Tony...
so ha dir au nomol es riiiise merci welle usspreche... cha au dir wie au de helene nur kompliment mache...

das ihr so guet zämeschaffed fendi süper.. ha vu dem so chöne profitiere.

Merci Tony, das no so flexibel gsi besch und met mer a d'prüefig besch wo d'Helen kei ziit gha het.. be wörkli soo froh:D

be vori scho grad met em auto es gschäft gfahre.. s'erschte mol eleige und es isch herrlich gsi:D

aso machs guet und gruess
eloy
seukan schrieb am 6. Juli 2007:
sali tony....und bisch fit?...
ich bedanke mich uh mega fest bi dir, das du esone tolle und richtig uf dütsch gseit ( en geile ) fahrlehrer besch.ohni dini unterstützig und dini hoffnige wo du mer geh hesch wäri jetzt emmer na metem zug unterwägs.merci namal du bisch eifach de best und de geilscht TONY
PS:seisch helen na en gruess;-))
Azubi Julian schrieb am 5. Juli 2007:
PS: du muesch uuunbedengt mol no metde hele es Argovia chones Kafi näh (ha der no öpis) und du hesch jo gleb vo mer & de nadia usw. au no öpis welle ha ;-D

machs guet 😉

julian
de Azubi Julian schrieb am 5. Juli 2007:
Hoi Tony! Danke vellmol för dini Understötzig und Helf!! Ohni dech und d' Hele hätti das also gläb nie gschafft und hetmi em ganze Aargau nömme chönne loh blecke! *gg* Liebe Gruess und danke nomol för alles! Julian
Martina (porcamiseria;-) schrieb am 28. Juni 2007:
Ciao Tony 🙂
Sooo, dank dine öberuus seriöse Länkeruusbeldig beni jez set saage ond schreibe sebenehaub schtong schtolzi Bsetzerin vom Autobillet!! Ond han scho fascht de ganz Kanton Aargau onsecher gmacht 😉
du besch de bescht fahrlehrer woni kenne (ou de einzig *haha*) ond i muess sääge de Spass am faahre esch be der ide schtonde au ned z'chorz choo!! gueti Ziit ond mach so wiiter!
Daniela Hallauer schrieb am 27. Juni 2007:
hoi tony! merci vil vil mol für die tolli charte, ha mi riesig gfreut...ja ja, dDaniela mit em L hinde druf..das sind no ziite gsi... 😉 alles gueti und en liebe gruess
Gashi Hekuran schrieb am 22. Juni 2007:
Ciao TONY
Danke vellmol för dini Charte han mi huere gfreut.
Sher schöni Siete hesch das zeigt scho dini Qualität als Fahrlehrer werd dech ganzsecher wieterempfehle und wönsch der alles gueti und mer gset sech jo secher mol uf de Strass
Gruess Hekuran
DRITAN schrieb am 13. Juni 2007:
Hoj du bisch der besti fahrlehrer den es geben kan den von dier hab ich fil gelernt ich bin jetz seit 2 1/2 monat im besitz der auto prüfung und es wierd immer beser besten dank ung eine gute zeit auch one mich
Vanessa schrieb am 17. Mai 2007:
So Tony, jetzt hanis doch au no mol gschaft. Sit eim Monet beni jetzt, dank dinere Geduld und dinere guete Art, uf de Strosse vo de Schwiiz underwägs. (und ha no kei buess wäge zschnäll fahre oder so) Ich möcht mi nomal uf dem wäg bedanke für die gueti ziit. LG
Sandra schrieb am 25. April 2007:
Hey Tony

Has jetz doch äntlech mol no gschafft uf dini Homepage ... (öbrigens hesch das guet he bechoh)

I wet der danke för die Ziit be der i de Fahrschuel ... Ich wo jo scho erfahrige han döfe mache met anderne Fahrlehrer döf säge das es bestemmt ken bessere geht als dech tony. I werd di woni chan wiiter empfäle....

Danke vell mol
Dritan schrieb am 19. März 2007:
Hallo und nicht vergesen wen ?iner blinkt mus nicht heisen das er auch dort fährt VKU läst grüssen
Jeannine schrieb am 23. Februar 2007:
Halli Hallo ond guete Morge;) I han höt mini Praktisch Auto Prüefig bestande;) es het bem 1 mol Klappet;) Tony du besch e Super Fahrlehrer Danke för dini Super Fahrusbeldig wo du mer gäh hesch. Bes gli einisch z Aarau bem Theorie LOkal oder ergendwo of de
Ramona schrieb am 13. Februar 2007:
Hallo Wie me gseht isch dWärbig uf em Auto praktisch. Wär weiss vellicht bini au bald eini fo dene vielne Fahrschülerinne und Fahrschüler.
Grüssli fo Bauarbeiterin vom Beyeler-Park Lenzburg/Staufen Ramona
Jeannine schrieb am 11. Februar 2007:
Halli Hallo ond guete Morge;) I han höt mini Praktisch Auto Prüefig bestande;) es het bem 1 mol Klappet;) Tony du besch e Super Fahrlehrer Danke för dini Super Fahrusbeldig wo du mer gäh hesch. Bes gli einisch z Aarau bem Theorie LOkal oder ergendwo of de Stross;) glg Jeannine.
Bojan schrieb am 1. Februar 2007:
Hey Tonyy..

Also als erschts muessi säge, dass du e super tolli Homepage hesch! Es esch jetzt denn bald e Monet her wonich mini Prüefig ha und för da wetti der nomol danke das Du en MEGA guete Fahrlehrer besch und i dech nor chan Witer empfähle. Ich danke der för die gueti zit und för dini Gedold =)

Grüessli Bojan
Manuela schrieb am 22. Januar 2007:
Hallo Toni

Dini Homepage esch genial! Merci nomol fürd Geduld und dis Verständnis wo gha hesch mit mer 😮 ! Esch en luschtig und natürlich lehrrichi Ziit gsi be der i de Fahrstunde.

Grüessli vo de Manuela
Curd schrieb am 12. Januar 2007:
Hallo Toni

Super Homepage. Wenn die Stunden die Du erteilts so perfekt sind, können die Fahrschüler nach 8 Stunden an die Prüfung. Ha, Ha!

Schöne Grüsse, Curd
Dominik schrieb am 12. Januar 2007:
Hallo Tony!!

Finde es super das es geklappt hat mit der Homepage=)
Ich danke dir ganz herzlich für die Klasse Zeit, werde dich stets weiterhin empfehlen!!
Grüsse Dominik
Nadine schrieb am 12. Januar 2007:
Hey Toni!

Danke nomol för die lehrrich Zyt. I füehle mi jez rechtig secher uf de Stross. Merci för die tolli Usbeldig.

Das esch en super Homepage, gseht genial us.
Mach wiiter so!
Admira schrieb am 11. Januar 2007:
Hey Diriwächter 🙂
Dini Homepage isch genial!!
Also mach witer so,bisch de bescht Fahrlehrer uf dere Wäld!
Merci fürd Geduld und dis Verständnis wo ka hesch mit mer!:-) Isch u schöni,luschtig und natürlich lehrrichi Ziet ksi bi der id de Fahrstunde.
Grüessli vo de Elvedina und mir (Admira):-)
Fausto schrieb am 11. Januar 2007:
Hallo Toni

Gratuliere zu deiner tollen Homepage!

Ich wünsche dir weiterhin alles Gute und hoffe dass du der beste Fahrlehrer weit und breit bleibst!
Liarita auch Lili genannt =)) schrieb am 11. Januar 2007:
Hallo Toni,

Fendes super dast jetzt en eigeti Homepage hesch!!

I möcht mi nomol ganz herzlech be der för dini Helf, mer s'autofahre biizbrenge, bedanke!!

Liebe Gruess

Lili
fränzi schrieb am 10. Januar 2007:
Hallo, Deine Homepage ist richtig toll. Riesiges Kompliment.Let's drive hat damit noch mehr Farbe und Elan erhalten. Mach weiter so!!!
Steini schrieb am 8. Januar 2007:
Kann also Herrn Stefano nur beipflichten: ganz tolle Seite und wenn ich die Fahrprüfung nicht schon hätte, würde ich diese gleich bei "let's drive" durchziehen!
Stefano schrieb am 8. Januar 2007:
"Let`s drive" nicht nur auf der Strasse sondern nun auch im Internet-nicht schlecht für jemanden der bis vor kurzem noch nicht wusste, wie man nen Computer zum laufen bringt:)
diriwächter hildi schrieb am 8. Januar 2007:
hat mir guet gefallen deine

home page