Gästebuch

Teile mir mit, wie dir die Ausbildung bei mir gefallen hat. Ich freue mich über deinen Beitrag!

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Die E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Aus Sicherheitsgründen speichern wir die IP-Adresse 3.214.184.223.
Es könnte sein, dass der Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn geprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder Einträge nicht zu veröffentlichen.
298 Einträge
Vjollca schrieb am 26. April 2018:
Hii Tony ich bedanke mich herzlich bei dir für die tollen strengen und lustigen Fahrstunden die ich mit dir haben durfte.Du hast mir alles beigebracht und du hattest es nicht immer leicht mit mir.😂Ich bin die dritte Peson von meiner Familie die bei dir gelernt haben und wir sind froh das wir dich ausgewählt haben, und würden dich gerne weiterempfehlen 👍.Noch mal danke für alles Tony und ein lieben gruss von (Vjollcchen)😂😂 Lg Vjollca
Aeneas schrieb am 21. April 2018:
Tony bisch eifach en super Typ & machsch eh geniale Job!! Mer merkt jedes Mol das mit Liideschaft debi bisch, es het immer Freud gmacht mit dir go fahre! Es isch ned immer so eifach gsi, deför isch dFreud umso grösser gsi wos endlich klappet het! DANKE för alles!!!!! Wünsch dir nur sBeste för Zuekunft und gueti Fahrt!☺️
Muriel schrieb am 28. März 2018:
Liebe Tony

Danke für alles! Es isch immer en Freud gsi mit dir. Dank dine super Tricks und Tips hanis doch au bim erste Mal gschafft. 🙂

Machs guet!
Leonora schrieb am 23. März 2018:
Tooony min Homiie

Daaanke Dir dasi am 21.03 mini Prüefig bestande han!😁 und ah eu alli da use: Wenn ihr uf dere Site glandet sind denn wett ich eu ganz herzlich gratuliere. Ihr hend de BEST Fahrlehrer gfunde. Mit gaaanz viel Geduld und Freud heter mir bibracht Auto zfahre und simmer mal ganz ehrlich Tony eifach isches ned ksi 😬. Es isch immer mega witzig und Lehrreich ksi!! und wer seit VKU isch langwilig isch in falsche VKU gange 😋
Mit ganz liebe Grüess wotti mi etz verabschiede und weiss ganz genau das niermer min Ihtrag toppe wird 😂😌

De möchtegern wibliche Paul Walker. D‘Leo 😇
Cristian schrieb am 22. März 2018:
Hey Tony
Bisch eifach de besti und kompetentisti Fahrlehrer! Dich chan mer mit guetem gwösse witerempfehle. Dor dis wösse und dini tolli art lehrt mer wörklech uf de strass sicher zfahre! Möcht mich för dini Unterstötzig bedanke und en liebe gruess Cristian 😉 Top!!
Anna Gross schrieb am 17. März 2018:
Liebe Tony 🙂

Du besch en super Fahrlehrer! Danke vell mal für dini Geduld. Ich wünsch der alles gueti für d'Zuekunft!

Liebi Grüess Anna Gross
Mario Stosic schrieb am 8. März 2018:
Bester titan Fahrlerer, in ganzer region.Kann nur weiter empfehlen
Sehr nett und zufehrläsig
Tina schrieb am 28. Februar 2018:
Hej Tony...
I han mi nomal be dir welle bedanke für dini tolli Art eus Neulenker für de Verkehr sicher z mache :).. mit dine Geduld hämer sogar mini ihspuur demenz besitigt..
Danke
Sina schrieb am 17. Februar 2018:
Hallo Tony

Danke dir vielmals für die kritischen Blicke, die haben mir die Sicherheit gegeben beim Autofahren. Auch wenn mein Fahrstil manchmal ein bisschen kreativ war, hast du mich immer wieder auf die richtige Spur gebracht. Nun sind die Samstage vorbei und ich bin bereit, um alleine unterwegs zu sein von A nach B.

Vielen Dank
lieben Gruss Sina
Adnan schrieb am 26. Januar 2018:
Musste mehrere Fahrlehrerwechsel machen bis ich auf Lets Drive kam. Und ehrlichgesagt bin ich beeindruckt wie sympathisch aber gleichzeitig streng und genau Tony ist. Wir hatten eine gute Zeit und seine Erklärungen wie auch seine Begründungen waren sehr klar und leicht verständlich. Gestern hatte ich die Prüfung und bin beim 1. Mal durchgekommen. Tony ich danke dir viel mals für deine Geduld und deine Ausdauer! Ich werde Ihn aufjedenfall weiterempfehlen wo es nur geht . 👍🏽
Gabriela schrieb am 22. Januar 2018:
Liebe Tony,
oder besser gseit de Fahrlehrer TITAN, danke für die tolli und mega lustigi Zit. Du bisch en sehr guete Fahrlehrer!🚗 und natüerlich Danke ich dir das mich dur Prüefig bracht hesh! Für dZuekunft wünsch ich dir nur sbeste und ganz viel Caffè Latte!🍀☕️
Miri schrieb am 17. Januar 2018:
Tonyyyy Bohlen 👱🏼‍♂️ De BEST Fahrlehrer ide Umgebig!
I ha en super zit mit dir gha, fahrstunde sind immer es neus abentüür gsi haha😂🚗
Danke dafür, dasmer mis wüsse erwitert hesch und natürlich dur prüefig brocht hesch 😁 Wönsche der für d‘zuekunft nor sbeste🍀🍀

LG
mirlileein
Melanie schrieb am 10. Januar 2018:
Hallooo Tony🤗
Die 3. vo de Familie hets jetzt au bestande nachem 1. Mol dank Dir!!
Du bisch en sehr guete Fahrlehrer und erkennsch schnell wo mer am meiste Mühe het. Bin sehr gern mit dir go fahre, wel du mega geduldig mit mir gsi bish. Es het immer sehr vill spass gmacht mit Dir. Jetzt isch es komisch kei Fahrstunde meh zha🤦🏼‍♀️ Ich het mer kein bessere Fahrlehrer chöne vorstelle, will ich mech so sicher fühle bim fahre egal obi allei fahre oder epper mit mir isch. Ich wönsch der nume sbeste fürd Zurkunft. 🤗🤗
Rexhepi schrieb am 22. Dezember 2017:
Hoi Tony

Du bish en mega guete Fahrlehrer. Fahrstunde mit der hend immer spass gmacht.
Ich danke dir au für dini Geduld mit mir hahaha.
Ich wünsh dir alles gueti und blieb so wie du biish.

Gruess
Lorent
Vitiiiii schrieb am 23. November 2017:
Lieber Tony Bohlen👱🏼‍♂️ Herzlichs Dankeschön für die super Lektione ond Fahrstunde mit dir. Ben sehr gern mit dir go fahre, wel du mega geduldig mit mir gsi besh. Hesh mi au immer wieder zum lache brocht und mich uf de richtig Weg glenkt, haha 😂 Froge mich aber jetz, was ich am Donnstig und Samstig mache? Ah wart, ich schicke es paar neui Lenker zu dir, den dech chamer nome witterempfehle🚗! Tony blieb so wied besh und lueg uf dich! Wönsche dir nome s‘Beste🍀LG Vitiiiiiii
Sina schrieb am 4. Oktober 2017:
Liebe Tony
S isch immer en Freud gsi, bi dir id Fahrstunde z cho 🤗
D Fahrstunde sind immer lustig gsi aber au intensiv. Du lehrsch eim s Autofahre uf e bsonderi Art und Wiis mit vell Geduld und trotzdem enere Genauigkeit wos ebe halt uf de Strasse brucht 🚗Wenn mer bi dir ede Fahrschuel gsi isch, fühlt mer sich sicher uf de Strass und weiss au ih spezielle Situatione wie handle.
Ich hätt mir ken bessere Fahrlehrer chene vorstelle.
Merci vill vill mal für alles wo du mir bibracht hesch und en Gueti Ziit
Lg Sina 😊
Damian schrieb am 8. September 2017:
Hey Toni danke vell mol för die tolle Fahrstunde met der 😁 I weis heschs ame ned eifach gha met mer^^ Aber besch immer cool und geduldig blibe. I wönsch der alles gueti för die zuekünftige Fahrstunde vellech gseht mer sech ja weder mol 🙂
Lg damian
Lorenz schrieb am 30. August 2017:
Lieber Tony, Die Fahrstunden bei Dir waren immer ein hocherfreuliches Ereignis in meinem Kalender! Dumm nur, dass es heute beim ersten Anlauf geklappt hat! Was mache ich jetzt um 0815 am Montagmorgen? Für Deine grosse Geduld möchte ich mich bei Dir herzlich bedanken! Ich habe den sehr genauen Aufbau Deiner Lektionen sehr geschätzt. Wenn ich also aus Versehen in eine Zeitmaschine gerate und nochmals mit dem Autofahren beginnen muss, melde ich mich gleich wieder bei Dir!
LG! Lorenz
Kristy schrieb am 2. August 2017:
Hoi Tony
Merci vell vell mol för die tolli ziit be der. I ha jedi fahrstond emmer gnosse be der ond cha mer kei bessere fahrlehrer vorstelle als dech. 😘😘
I weiss esch vellecht ned emmer eifach met mer gsie ond mängisch en chliene kampf 😅 aber dank dim könne ond dinere gedold hämmers jo denne doch no gschafft ond denne no bem erschte mol 💪😁🎉🚗💨
Werd eusi gmeinsami ziit ächt vermesse ond no einisch merci vell mol för alles, besch de bescht 😘😘
Lg Kristy ✌️
Sara schrieb am 25. Juli 2017:
Liebe Tony
Danke der för die super Zit und dini Geduld! Au die 6 im Bund hets gschafft bem erste mol d Fahrprüefig z bestoh!🎉🎉
Ich han sehr viel chöne lehre be der, besch streng gsi, aber has super gfonde, well ich mech ez secher fühle wenni allei am umefahre ben und es macht mer meeega Spass. 🚗 Dini ufgstellti Art het eim agsteckt und be jedesmol sehr gern id Fahrstund cho. Wönsche der en gueti Zit und ich werde dech uf jede Fall witerempfehle!!😊 Liebe Gruess Sara