Gästebuch

Teile mir mit, wie dir die Ausbildung bei mir gefallen hat. Ich freue mich über deinen Beitrag!

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Die E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Aus Sicherheitsgründen speichern wir die IP-Adresse 3.214.184.223.
Es könnte sein, dass der Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn geprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder Einträge nicht zu veröffentlichen.
298 Einträge
Oana schrieb am 3. Mai 2019:
Heey liebe Tony 😊
Dank dir han ich d fahrprüefig bim erste mal bestande. Du hesch mich glehrt sehr ufmerksam und trotzdem mit pfiff zfahre. Mir hends au immer super lustig gha und ich ha mich sehr wohl gfühlt. Danke für die tolli erfahrig. Liebi Grüess und vell erfolg witerhii 😊👍🏼
Julia schrieb am 8. April 2019:
Liebe Tony
Ich danke der herzlich för die tolli Fahrusbildig! Ich hätt ned besser chönne ufghobe sie. Dank dinere Ifühlsamkeit han ich mech emmer sehr wohl gfühlt bim fahre. Au wenn ich mol en 'Mebert Aktion' brocht han hesch du gluegt das mer beidi schön ruhig blibe und genau eso wiiter fahre wienis glenrt han.

Ich wönsche der( und natürli au dine zuekünftige Fahrschüeler) vell Glöck
lg Julia
Sabrina schrieb am 24. März 2019:
Hallo Tony. Danke för die Gueti Zit und das du mech dor Autoprüfig brocht hesch. Au wenns ned emmer eifach gsi esch 😜.Aber för jede wo en guete Fahrlehre sucht, das esch de Tony. Er esch zwar sträng, direkt und das esch guet so. Ich han emmer en guti Fahrstond gha. Of witter hen vel Fahrschüler . Liebi Grüss Sabrina 😉😋
Nairi schrieb am 13. März 2019:
Hallo Tony
Ich han dir nume welle DANKE säge.
Bisch de best Fahrlehrer wo mer sich wünsche chan.

Super gsii... han mega Freud gha dassi scho bim erste Mol bestande han. Super Fahrlehrer ganz ehrlich jetzt hammer.

Fahre jede Tag ume und gsehne dich ame, wänn du mit emene Fahrschüeler fahrsch wo erst grad agfange hät hihihi (in Muhe).

Au wänn mol öppis nöd so gloffe isch wie's hät sölle oder au dass mer d'Prüefig um drü wuche verschobe hät nüt a minere Sicht gänderet. Isch zum Glück guet usecho, dass mer verschobe händ.

Ich hoffe würkli du schaffsch dini perfekti Quote das Johr!
Viel Glück und viel Spass mit allne Fahrtüfel wo no uf dich zuechömmed 😄.

Ganz liebi Grüess
Nairi
Mattia schrieb am 15. Februar 2019:
Liebe Tony
Ich han mich nomal ganz herzlich bi dir für dini grosszügigi Unterstützig uf dem Weg zude Fahrprüefig welle bedanke.
Am Ahfang han ich mer selber chli vill Druck gmacht aber du hesch mer denn schnell chönne übermittle das alles sini Ziit brucht und das mer das chan schaffe.
Danke vill Mal hesch du ih dere Ziit immer so uf jedes chlinste Detail gluegt. Das het mer bi minere Prüefig enorm wiiter ghulfe.
Jedi Fahrstund mit dir het enorm Spass gmacht!
Machs guet Tony.
Liebe Gruess, Mattia
Joëlle schrieb am 30. Januar 2019:
Sali Tony
Be mine Afäng hani wörkli bezwiiflet, dasses je öpis werd met mer hinderem Stür. S Afahre het ond het eifach ned welle klappe (vom Bergafahre wotti gar ned erscht afoh) ond i be chorz vorem doredreie gsi. Du hesch aber kei momänt dra zwiiflet, dass ich das werd schaffe ond dank dinere wahnsinns Geduld ond motivierende Art han au ich d Prüefig uf Ahiib bestande ond fühle mi sicher uf de Strass! Mach witer so Tony!
Ganz liebe Grüess, Joëlle
David schrieb am 13. Januar 2019:
Cher monsieur Diriwächter!

Merci vellmol für die super Usbildig wo ich bi dier han döffe absolviere! Ich han mich immer mega ufd Fahrstunde gfreut und es dicks Grinse im Gsicht gha wenn dis Fahrschuelauto vor de Schuel gstande isch, ich werde das jez nach de Prüefig zimlich vermisse.. De Dieter Bohlen vode Fahrlehrer het natürlich sini Asprüch, s'Ispure gaht immer nochli dütlicher und s'Rückwärts iparkiere bide Prüefig isch au en Millitmeter Aglegeheit, das isch aber au guet so und garantiert scho fascht dassmer d'Prüefig bim erste Mal packt!

Merci vellmal für dini Motivation, Geduld und flotti Art ide Fahrstunde und vell Glück bim toppe vo dinere 95% Quote vom 2018😉

Liebi Grüess, Monsieur Scherrer
Jasmin schrieb am 6. Dezember 2018:
Hoi Tony
Dank der tuusig för dini Geduld! Du chash eim vo Afang ah beruhige und super aleite, be der hani mi au wend d Närve vor de Prüefig gflatteret händ sicher gfühlt und hami uf dini Wort chönne besinne weni be öpisem unsicher gsi be!
Wenn mer uf dich lost stönd eim 90 Johr Unfallfreis Autofahre bevor.
Machs guet und blib wied besch!
Lg Jasmin
Tanja schrieb am 5. Dezember 2018:
Hoi Tony!

Ich danke dir ganz herzlich für die tolle, lustige und lehrreiche Zeit, in der ich bei dir lernen durfte, wie ich mich sicher auf vier Rädern durch die Welt bewege. Deine Mischung aus Ruhe und Strenge ergeben einen hervorragenden Lehrer. Dank dir habe ich die Prüfung auf Anhieb geschafft!

Mach weiter so, deine Fahrschüler danken‘s dir! 😉
Vielen Dank und alles Gute
Tanja
Caroline schrieb am 2. Dezember 2018:
Hey Tony

Du bist einfach ein genialer Fahrlehrer! Obwohl es nicht immer leicht war mit mir, hast du dir viel Mühe gegeben, mich für den Strassenverkehr parat zu machen. Selbst wenn ich mich schon aufgegeben hatte, hast du weiterhin an mich geglaubt. Du hast den Job als Fahrlehrer immer mit viel Freude und Leidenschaft gemacht und die Fahrstunden mit dir waren nicht nur lehrreich, sondern haben auch immer viel Spass gemacht. Dank dir habe sogar ich beim ersten Mal bestanden – wer hätte das gedacht!!! Ich danke dir für alles und wünsche dir alles Gute für deine Zukunft.

Liebe Grüsse
Caroline
Michael Janic Heggli schrieb am 12. Oktober 2018:
Hallo Tony,
Du weisst, ich bin nicht ein Mann mit vielen Worten und daher halte ich mich auch hier kurz.
Vielen Dank für dein Einsatz und deine Zeit die du inverstiert hast! Dank dir konnte ich auch beim ersten Mal bestehen, auch wenn es nicht immer rosig aussah.
Alles Gute und bleibt dir treu!
LG de Kickboxer😎✌️
Nicola schrieb am 10. Oktober 2018:
Hey Toni

Era vo de Familie Fäsi esch jetzt leider met mer höt zu neh Endi cho, aber au möchti gern a dere Stelli vo mer us säge, dass du wörklech du besti Fahrlehre besch wo mer sech nomme vorstelle chan. Du besch emmer 100% be de sach ond wotsch im Schüler es Gfühl vo Sicherheit und Wisse vermittle. Ebefalls wenns mol ned ganz klappe nehmsch du es met Humor ond es werd denne a dere Sach gschaffet. Dorom nomol vo mer ond secher au vo miner Schwöster es ganz härzlech Dankeschön för die Zit wo mer händ chönne met der verbringe. 😎😎

Gruss
Nicola
Julia schrieb am 4. Oktober 2018:
Zwiefellos eine fo de beste Fahrlehrer ide Schwiz. Er chan dir genau säge wo dini Fehler ligget und weiss ganz genau a was du no schaffe muesch. Trotz sinere Hartnäckigkeit ischer immer lieb und wett nome s beste. Sis Ziel ish ganz klar: Dir es sichers Gfühl uf de Strass zgeh und dich so bald wie möglich ad Prüefig ahmelde (ned so wie vieli anderi Fahrlehrer). Au sin VKU ish öberhaupt ned langwilig & nor witer z empfele 🙂 Nomol es riese Dankeschön Tony! -Julia

Ps: zerst paar Fahrstunde bim Tony neh & denn mitem Vater go fahre..
Nadine Staud schrieb am 27. September 2018:
Tonyyyy!

Danke tausend Mal! Du wahrst nicht nur Fahrlehrer sondern auch Therapeut, Sänger und ein guter Freund! Die Fahrstunden mit dir haben richtig Spass gemacht und waren geradezu eine Erholung. Danke, dass du so viel Geduld hattest und deinen Kopf behalten hast, wenn ich ihn verloren habe. War fast ein bisschen traurig, dass ich bestanden habe weil ich nun nicht mehr mitfahren kann😄

Werde sowohl deine Tipps wie auch deine Lebensweisheiten weiterhin mit mir tragen! Ich wünsche dir alles Gute und weiterhin viel Spass in deinem Job😁

LG Nadine

PS: Bleib genau so wie du bist lieber Bohlen 😉
Elira Hamiti schrieb am 21. September 2018:
Hallo Tony
Ich bedanke mich für die tollen Fahrstunden mit dir. Der VKU und die Fahrstunden waren immer sehr lernreich und professionell gestaltet. Deine Geduld und feste Überzeugung sind eine Stärke für uns Fahrschüler. Ich danke dir für deine Unterstützung und wünsche dir alles gute in Zukunft.

P.S. Wer uf die Site glande esch het echt Glöck kha.

Lieber Gruss Elira
Valentina schrieb am 24. August 2018:
9.07.2018 entli bestande😃
Bim beste fahrleher wos git😊
Tony mach witer so!
Monja schrieb am 15. August 2018:
Danke Tony für deine Geduld und Ausdauer.
Ohne einen so erfahrenen, aufopfernden Fahrlehrer hätte ich in der knappen Zeit die Prüfung bestimmt nicht so gemeistert.
Mach weiter so👍😁
Liebi Grüess Monja
Olivia schrieb am 8. August 2018:
Wenn eim de Tony ad Prüefig ameldet, chamer sich sicher si, dasmer sowas vo parat isch. Mit vollem Vertraue sitde 1.Fahrstund hani d Prüefig dank ihm bim erste Mol bestande. Am Schluss ischmer fast chli trurig nümm chönne (oder müesse😉) zu ihm
id Fahrstund zgo..Mit so viel Freud, Engagement und agnehmer Strengi macht s Lehre Autofahre mitem Tony mega Spass!

Alles gueti Tony & blib so en einzigartige Fahrlehrer wied bisch.

Lg Olivia
Alessandro Spineti schrieb am 6. August 2018:
Danke Tony
Für alles, hesch en super job gmacht fendes cool bini grad bim erste mol dore cho😎 super usbildig👍 witer so ond be mega froh das ich weder darf Autofahre...

Lg. Alex
Ramona B. schrieb am 28. Juni 2018:
Vielen Dank Tony für dini Geduld und für die geniali Usbildig.
Der Bohlen persönlich uf de Strasse😉. Danke für die loschtige Moment bem fahre. Be der gots um qualitatives Fahre👍 Merci